Powered by Smartsupp BMW X5 2006-2013 (E70) elsőtengely torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-304387
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1403808
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapágy nélkül
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK392
Kártyaszám: 1403186
19
18 889 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,761
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Csomagolási hossz [cm]:
15,4
Csomagolási szélesség [cm]:
8,7
Csomagolási magasság [cm]:
14,7
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb elsőtengely,fenn,gördülőcsapágyra nincs szükség
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 626
Kártyaszám: 1403196
7
17 470 Ft-tól
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
elsőtengely
Beépítési oldal:
fenn
Részmetszet:
középső rész
OE-számhoz:
31 33 6 774 738
OE-számhoz:
31 33 6 776 391
OE-számhoz:
31 33 6 788 776
OE-számhoz:
6 774 738
OE-számhoz:
6 776 391
OE-számhoz:
6 788 776
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (31 33 6 774 738)
BMW (31 33 6 788 776)
BMW (31 33 6 857 001)
BMW (6774738)
BMW (6788776)
BMW (6857001)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

3.0 3.0d diesel (3.0 24V 155kw 211LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 34969

3.0 d diesel (3.0 24V 173kw 235LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 23282

3.0 sd diesel (3.0 24V 210kw 286LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D5) Type id: 25498

3.0 si benzin (3.0 24V 200kw 272LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A,N52B30AF,N52B30BF Type id: 23280

4.8 i xDrive benzin (4.8 32V 261kw 355LE 4799ccm) Eng.code: N62B48B Type id: 23281

M 50 d diesel (3.0 24V 280kw 381LE 2993ccm) Eng.code: N57D30C Type id: 55985

xDrive 30 d diesel (3.0 24V 155kw 211LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3),N57D30A Type id: 59334

xDrive 30 d diesel (3.0 24V 180kw 245LE 2993ccm) Eng.code: N57D30A Type id: 1097

xDrive 35 i benzin (3.0 24V 225kw 306LE 2979ccm) Eng.code: N55B30A Type id: 1103

xDrive 35 i benzin (3.0 24V 235kw 320LE 2979ccm) Eng.code: N55B30A Type id: 52207

xDrive 40 d diesel (3.0 24V 225kw 306LE 2993ccm) Eng.code: N57D30B Type id: 1098

xDrive 48 i benzin (4.8 32V 261kw 355LE 4799ccm) Eng.code: N62B48B Type id: 30907

xDrive 50 i benzin (4.4 32V 300kw 408LE 4395ccm) Eng.code: N63B44A Type id: 8292

M 50 d diesel (3.0 24V 280kw 381LE 2993ccm) Eng.code: N57D30C Type id: 55986

xDrive 30 d diesel (3.0 24V 155kw 211LE 2993ccm) Eng.code: N57D30A Type id: 9946

xDrive 30 d diesel (3.0 24V 173kw 235LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 31006

xDrive 30 d diesel (3.0 24V 180kw 245LE 2993ccm) Eng.code: N57D30A Type id: 1108

xDrive 35 i benzin (3.0 24V 225kw 306LE 2979ccm) Eng.code: N54B30A,N55B30A Type id: 31004

xDrive 40 d diesel (3.0 24V 225kw 306LE 2993ccm) Eng.code: N57D30B Type id: 1169

xDrive 50 i benzin (4.4 32V 300kw 408LE 4395ccm) Eng.code: N63B44A Type id: 31005

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom