Powered by Smartsupp Daihatsu CHARADE VIII 2011- hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Daihatsu Charade,Toyota Yaris
Cikkszám: 312 814
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 14044693
Termékfotó
Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: BILSTEIN
Cikkszám: 19-158150
Kártyaszám: 3214729
16
21 902 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

DAIHATSU (485300D180)

TOYOTA (48530-0D180)
TOYOTA (48530-0D480)


Tovább olvasom
Lengéscsillapító-típus
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Jellemző méret
SEOV26/11X231A
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.33 16V benzin (1.3 16V 73kw 99LE 1329ccm) Eng.code: 1NR-FE Type id: 11732

1.0 VVT-i (KSP90_, KSP90R) benzin (1.0 12V 51kw 69LE 998ccm) Eng.code: 1KR-FE Type id: 19254

1.3 VVT-i (SCP90_, SCP90R) benzin (1.3 16V 64kw 87LE 1298ccm) Eng.code: 2SZ-FE Type id: 19256

1.33 VVT-i (NSP90_, NSP90R) benzin (1.3 16V 73kw 99LE 1329ccm) Eng.code: 1NR-FE Type id: 9257

1.33 VVT-i (NSP90_, NSP90R) benzin (1.3 16V 74kw 100LE 1329ccm) Eng.code: 1NR-FE Type id: 30845

1.4 D-4D (NLP90_, NLP90R) diesel (1.4 8V 66kw 90LE 1364ccm) Eng.code: 1ND-TV Type id: 19255

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom