Powered by Smartsupp BMW Z4 2009-2016 Roadster (E89) hátsótengely porvédő készlet lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein porvédő készlet lengéscsillapító

B1 OE Replacement
Cikkszám: 11-305989
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1408788

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (33 53 6 796 442)
BMW (6796442)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

sDrive 18 i benzin (2.0 16V 115kw 156LE 1997ccm) Eng.code: N20B20A Type id: 58751

sDrive 20 i benzin (2.0 16V 135kw 184LE 1997ccm) Eng.code: N20B20A Type id: 11889

sDrive 23 i benzin (2.5 24V 150kw 204LE 2497ccm) Eng.code: N52B25A,N52B25BF Type id: 31016

sDrive 28 i benzin (2.0 16V 180kw 245LE 1997ccm) Eng.code: N20B20A Type id: 11890

sDrive 30 i benzin (3.0 24V 190kw 258LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A,N52B30B,N52B30BF Type id: 31018

sDrive 35 i benzin (3.0 24V 225kw 306LE 2979ccm) Eng.code: N54B30A Type id: 31019

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom