Powered by Smartsupp Chevrolet AVEO 2011-2015 ferdehátú (T300) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet kinyomócsapágy nélkül,kézi kapcsolású váltó

Chevrolet Aveo 1.2 dízel,Opel Astra 1.2 dízel,Corsa 1.2 dízel
Cikkszám: 3000 951 582
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1420059
Termékfotó
Blue Print kuplungkészlet szintetikus zsírral
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADW193072
Kártyaszám: 2708078
18
56 007 Ft-tól
Külső átmérő [mm]:
216
Fogszám:
22
többrészes:
kétrészes
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
szintetikus zsírral
Tömeg [kg]:
4,122
OE-számhoz:
16 29 114
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Borg & Beck kuplungkészlet kézi kapcsolású váltó,félautomata
Gyártó: BORG & BECK
Cikkszám: HK2204
Kártyaszám: 2708080
14
40 196 Ft-tól
Fogszám:
22
Agyprofil:
18.7 x 16.6
Külső átmérő [mm]:
215
Motorfelszerelés:
kettős tömegű lendkerékkel rendelkező járművekhez
többrészes:
kétrészes
Külső átmérő 1 [mm]:
215
Alkatrészek száma [rész.]:
2
További termékek
Átmérő [mm]
220
Fogszám
22
Alkatrészek lásd az alkatrészlistát
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
kinyomócsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.3 D diesel (1.2 16V 70kw 95LE 1248ccm) Eng.code: LSF Type id: 12032

1.3 D diesel (1.2 16V 70kw 95LE 1248ccm) Eng.code: LSF Type id: 13977

1.3 CDTI (L48) diesel (1.2 16V 66kw 90LE 1248ccm) Eng.code: Z13DTH Type id: 19113

1.3 CDTI (L35) diesel (1.2 16V 66kw 90LE 1248ccm) Eng.code: Z13DTH Type id: 19115

1.3 CDTI (L08) diesel (1.2 16V 66kw 90LE 1248ccm) Eng.code: Z13DTH Type id: 9172

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom