Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító jobb,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Nissan X-Trail
Cikkszám: 313 633
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 14216189
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
47 250 Ft
-9%
Online ár:
42 960 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Ashika lengéscsillapító hátsó tengely jobb,gáznyomásos,kétcsöves
Gyártó: ASHIKA
Cikkszám: MA-10071
Kártyaszám: 2652073
17
20 230 Ft-tól
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Páros cikkszám:
MA-10070
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
További termékek
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Jellemző méret
SFE32/22X209A
Beépítési oldal
jobb
Páros cikkszám
313 632
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.0 4x4 Benzin 1998 103kW (140LE) 1998ccm QR20DE 15969

2.0 Benzin 1998 103kW (140LE) 1998ccm QR20DE 19069

2.2 Di 4x4 Dízel 2184 84kW (114LE) 2184ccm YD22DDTiYD22ETI 15970

2.2 dCi 4x4 Dízel 2184 100kW (136LE) 2184ccm YD22DDTiYD22ETI 17887

2.2 dCi Dízel 2184 100kW (136LE) 2184ccm YD22DDTiYD22ETI 19070

2.5 4x4 Benzin 2488 121kW (165LE) 2488ccm QR25DE 17194

2.5 4x4 Benzin 2488 132kW (179LE) 2488ccm QR25DE 20824

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom