Univerzális menü

Bosch gyújtógyertya 1 pólusú

Irídium
Cikkszám: 0 242 230 508
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 1422302
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
4 860 Ft
-17%
Online ár:
4 050 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 11:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelésesetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 10:30-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 10:30 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Figyelem! Ebben a beszerzési variációban a karosszéria POLCAR és gyári termékek nem visszáruzhatóak! Csapágyaknál a visszavétel feltétele a bontatlan csomagolás. (104)

Termékfotó
Champion gyújtógyertya
Gyártó: CHAMPION
Cikkszám: CCH9901
Kártyaszám: 1046009
6
5 010 Ft-tól
Elektródatávolság [mm]:
1,2
Csatlakozás technika:
SAE
Menetméret:
M14x1.25
Kulcsnyílás:
16 mm
Minőség/osztály:
Pt GE
Kötési mód:
Doboz
Gyújtógyertya:
1 testelektróda
Gyújtógyertya:
Kónuszüléssel
Gyújtógyertya:
Irídium középelektródás
Menethossz [mm]:
25
Műszaki információs szám:
RES9WYPB5
Szikrafekvés [mm]:
3
Min. meghúzási nyomaték [Nm]:
15
Meghúzási nyomatékig [Nm]:
20
Csomagolási hossz [mm]:
9,525
Csomagolási szélesség [cm]:
2,54
Csomagolási magasság [cm]:
2,54
Ellenállástól [kOhm]:
3
Ellenállásig [kOhm]:
10
Kinyúlás [mm]:
1,5
Műszaki információs szám:
RES9WYPB4
Termékfotó
Denso gyújtógyertya
Gyártó: DENSO
Cikkszám: ITL16TT
Kártyaszám: 1422306
3
5 490 Ft-tól
Átmérő [mm]:
14
Kulcsnyílás:
16
Meghúzási nyomaték [Nm]:
22
Tömeg [g]:
47
Országkivitel:
Japán
Gyújtógyertya:
1 testelektróda
Menethossz [mm]:
25
Csatlakozás technika:
Solid SAE
Gyújtógyertya:
Platina testelektróda
Gyújtógyertya:
platina középelektróda
Bruttó tömeg [g]:
50
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

GMC (12620540)

SAAB (12620540)

CHEVROLET (12620540)
CHEVROLET (12654110)

DACIA (12620540)

PONTIAC (12620540)

BUICK (12620540)
BUICK (12620540OLD)

CADILLAC (12620540)

SATURN (12620540)

CHERY (SMS851387)


További olvasom
Elektródatávolság [mm]
0,9
Meghúzási nyomaték [Nm]
15
Menetméret
M 14 x 1,25
Menethossz [mm]
25
Kulcsnyílás
16
Szikrafekvés [mm]
4
pólusszám
1
A dugós csatlakozások száma
1
Tovább olvasom

2.4 4WD Benzin 2384 123kW (167LE) 2384ccm LE5 9585

2.4 Benzin 2384 123kW (167LE) 2384ccm LE5 9538

2.4 Benzin 2384 125kW (170LE) 2384ccm LE5 23483

2.4 Benzin 2384 123kW (167LE) 2384ccm LE9(145CUL4) 13978

2.4 4x4 Benzin 2384 123kW (167LE) 2384ccm A 24 XEA 24 XF 7239

2.4 Benzin 2384 123kW (167LE) 2384ccm A 24 XEA 24 XF 7238

2.0 (08) Benzin 1998 206kW (280LE) 1998ccm A 20 NFTB 20 NFT 55089

2.0 E85 Turbo (68) Benzin/Etanol 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NFT 9295

2.0 Turbo (68) Benzin 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NHT 28216

2.0 Turbo 4x4 (68) Benzin 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NHT 31121

2.0 E85 Turbo (35) Benzin/Etanol 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NFT 9296

2.0 Turbo (35) Benzin 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NHT 29925

2.0 Turbo 4x4 (35) Benzin 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NHT 30887

2.0 Turbo (69) Benzin 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NHT 28223

2.0 Turbo 4x4 (69) Benzin 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NHT 30886

2.0 Turbo E85 (69) Benzin/Etanol 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NFT 9612

2.0 Turbo Benzin 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NHT 33499

2.0 Turbo XWD Benzin 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NHT 33501

2.0 t BioPower Benzin/Etanol 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NFT 33500

2.0 t BioPower XWD Benzin/Etanol 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NHT 33502

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom