Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-238863
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1422384
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
63 450 Ft
-9%
Online ár:
57 690 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: D0409
Kártyaszám: 1422411
8
53 630 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Tömeg [kg]:
6,261
Furatátmérő [mm]:
35
Hossz 1 [mm]:
404
Hossz 2 [mm]:
602
Garancia:
5 év garancia
dugattyúrúd átmérő [mm]:
25
A javasolt tartozék cikkszáma:
PK341
Csomagolási hossz [mm]:
59
Csomagolási szélesség [cm]:
36
Csomagolási magasság [cm]:
19,5
Vámtarifa szám:
87 088 035
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
Termékfotó
Optimal lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: A-5031GL
Kártyaszám: 1422418
3
38 500 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Futómű:
elektronikus csillapításszabályozás nélküli járművekhez
Páros cikkszám:
A-5031GR
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 335845
Kártyaszám: 1424030
4
38 900 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Páros cikkszám:
335844
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 316 761
Kártyaszám: 1424038
6
39 450 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SFE36/25X212A
Beépítési oldal:
bal
Páros cikkszám:
316 762
Beépítési oldal:
Első tengely bal
max. hossz [mm]:
548
min. hossz [mm]:
336
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (48 02 536)
OPEL (48 02 538)
OPEL (4806441)
OPEL (48 13 837)
OPEL (48 14 245)
OPEL (48 19 581)
OPEL (48 19 802)
OPEL (48 20 262)
OPEL (4820435)

GENERAL MOTORS (20767221)

GENERAL MOTORS (20945997)
GENERAL MOTORS (20945999)
GENERAL MOTORS (95147607)
GENERAL MOTORS (95147609)
GENERAL MOTORS (95166266)
GENERAL MOTORS (95166268)

GENERAL MOTORS (96809737)

GENERAL MOTORS (96863983)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés
alul bilincs
Páros cikkszám
22-238894
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

2.0 D 4WD Dízel 1991 110kW (150LE) 1991ccm LLW 19943

2.0 D 4WD Dízel 1991 93kW (126LE) 1991ccm LLW 8519

2.0 D Dízel 1991 110kW (150LE) 1991ccm LLW 24471

2.0 D Dízel 1991 93kW (126LE) 1991ccm LLW 28405

2.2 D 4WD Dízel 2231 120kW (163LE) 2231ccm LNQ 10032

2.2 D 4WD Dízel 2231 135kW (184LE) 2231ccm LNQ 8513

2.2 D Dízel 2231 120kW (163LE) 2231ccm LNQ 8510

2.2 D Dízel 2231 135kW (184LE) 2231ccm LNQ 122830

2.4 4WD Benzin 2384 123kW (167LE) 2384ccm LE5 9585

2.4 4WD Benzin 2405 100kW (136LE) 2405ccm LD9(147CUL4) 19701

2.4 Benzin 2384 123kW (167LE) 2384ccm LE5 9538

2.4 Benzin 2405 100kW (136LE) 2405ccm LD9(147CUL4) 19700

2.4 LPG 4WD Benzin/Autógáz (LPG) 2405 100kW (136LE) 2405ccm LD9(147CUL4) 34973

2.4 LPG Benzin/Autógáz (LPG) 2405 100kW (136LE) 2405ccm LD9(147CUL4) 34972

3.0 4WD Benzin 2997 190kW (258LE) 2997ccm LF1LFW 9586

3.2 4WD Benzin 3195 169kW (230LE) 3195ccm LU1 19702

2.0 CDTI 4x4 Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm B 20 DTH 118609

2.0 CDTI 4x4 Dízel 1991 110kW (150LE) 1991ccm Z 20 DMH 19495

2.0 CDTI Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm B 20 DTH 118608

2.0 CDTI Dízel 1991 110kW (150LE) 1991ccm Z 20 DMH 59245

2.0 CDTI Dízel 1991 93kW (127LE) 1991ccm Z 20 DM 30762

2.0 CDTI Dízel 1991 93kW (127LE) 1991ccm Z 20 S 25504

2.2 CDTi 4x4 Dízel 2231 120kW (163LE) 2231ccm A 22 DM 7241

2.2 CDTi 4x4 Dízel 2231 135kW (184LE) 2231ccm A 22 DMH 7242

2.2 CDTi Dízel 2231 120kW (163LE) 2231ccm A 22 DM 7240

2.4 4x4 Benzin 2384 123kW (167LE) 2384ccm A 24 XEA 24 XF 7239

2.4 4x4 Benzin 2405 103kW (140LE) 2405ccm Z 24 XE 20545

2.4 Benzin 2384 123kW (167LE) 2384ccm A 24 XEA 24 XF 7238

2.4 Benzin 2405 103kW (140LE) 2405ccm Z 24 XE 30763

2.4 Benzin 2405 104kW (141LE) 2405ccm Z 24 XE 19493

2.4 LPG 4x4 Benzin/Autógáz (LPG) 2405 103kW (140LE) 2405ccm Z 24 XE 55450

2.4 LPG Benzin/Autógáz (LPG) 2405 103kW (140LE) 2405ccm Z 24 XE 55449

3.0 Benzin 2997 190kW (258LE) 2997ccm A 30 XFA 30 XH 10037

3.2 V6 Benzin 3195 167kW (227LE) 3195ccm Z 32 SEE 22941

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom