Univerzális menü

Bosch generátor 140amper,vákuumszivattyú nélkül

Skoda Fabia,Octavia,Rapid,Roomster,Superb,Yeti
Cikkszám: 1 986 A00 905
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 14278468
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
97 880 Ft
-7%
Online ár:
90 630 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (219)

Termékfotó
Bosch generátor 140amper,szabadonfutó szíjtárcsával,vákuumszivattyú nélkül
Gyártó: BOSCH
Cikkszám: 0 986 081 160
Kártyaszám: 1082801
11
79 220 Ft-tól
cserealkatrész:
Feszültség [V]:
14
Generátor-töltőáram [A]:
140
Rögzítési mód:
kettős lengőkar
Generátor kivitel:
vákuumszivattyú nélkül
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]:
40
Forgásirány:
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák:
Szabadonfutó szíjtárcsával
Rovátkák száma:
6
Szíjtárcsaátmérő [mm]:
55,9
Bilincs:
COM
Bilincs:
B1+(M8)
Csatlakozókivitel száma:
PL86
Hossz [mm]:
199
javasolt javítási kiterjesztés:
Ékszíj/hosszbordás szíj
Bilincs:
B1+(M8),COM
Csatlakozókivitel száma:
166
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (03L 903 023)
AUDI (03L 903 023 A)
SEAT (03L 903 023)
SEAT (03L 903 023 A)
SKODA (03L 903 023)
SKODA (03L 903 023 A)
VW (03L 903 023)
VW (03L 903 023 A)
VW (03L 903 023 X)

VW (03L906023)


További olvasom
Feszültség [V]
14
Generátor-töltőáram [A]
140
Rögzítési mód
kettős lengőkar
Generátor kivitel
vákuumszivattyú nélkül
Forgásirány
óramutató járásával megegyező forgásirány
javasolt javítási kiterjesztés
Ékszíj/hosszbordás szíj
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]
39,5
Szíjtárcsák
Szabadonfutó szíjtárcsával
Rovátkák száma
6
Szíjtárcsaátmérő [mm]
56
Bilincs
B+(M8)
Csatlakozókivitel száma
166
Hossz [mm]
199
Tovább olvasom

1.6 TDI Dízel 1598 66kW (90LE) 1598ccm CAYB 33314

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 33315

1.6 TDI Dízel 1598 66kW (90LE) 1598ccm CAYB 33316

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 33317

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 31590

1.6 TDI 4x4 Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 5013

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 31591

1.6 TDI Dízel 1598 66kW (90LE) 1598ccm CAYB 59062

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYCCLNA 56170

1.6 TDI Dízel 1598 66kW (90LE) 1598ccm CAYB 52395

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYCCLNA 39271

1.6 TDI Dízel 1598 66kW (90LE) 1598ccm CAYB 33320

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 33321

1.6 TDI Dízel 1598 66kW (90LE) 1598ccm CAYB 10998

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 6314

2.0 TDI 16V 4x4 Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CFFB 10574

2.0 TDI 16V Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKDCFFBCLJA 31965

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CBBBCFGB 28282

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CBBBCFGB 28257

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 6339

2.0 TDI 16V 4x4 Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CFFB 10573

2.0 TDI 16V Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKDCFFBCLJA 32787

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CBBBCFGB 32789

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CBBBCFGB 32788

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 6345

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CBDBCFHCCLCB 32754

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CEGACFJA 32755

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 81kW (110LE) 1968ccm CFHFCUUADFSA 32753

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CFHCCLCB 10974

2.0 TDI Dízel 1968 81kW (110LE) 1968ccm CFHACLCACUUADFSA 32752

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom