Powered by Smartsupp Suzuki VITARA Cabrio 1988-1999 (ET, TA) első tengely bal első tengely jobb torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb

Suzuki Vitara
Cikkszám: 802 129
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 14293009
1 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
16 880 Ft
-12%
Online ár:
14 800 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(27)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 17113
Kártyaszám: 3109921
26
10 790 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,35
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapággyal
További termékek
Tengelyenként
2
Beépítési oldal
Első tengely bal
Beépítési oldal
Első tengely jobb
OE-számhoz
41810-60A01
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.6 i 16V Összkerékhajtás (ET, TA02, SE416) benzin (1.6 16V 71kw 97LE 1590ccm) Eng.code: G16B Type id: 4506

1.6 Összkerékhajtás (SE416, TA01) benzin (1.6 8V 60kw 82LE 1589ccm) Eng.code: G16A(8V) Type id: 4505

1.6 Összkerékhajtás (TA, TA01, SE416) benzin (1.6 8V 59kw 80LE 1590ccm) Eng.code: G16A(8V) Type id: 4496

1.9 D Összkerékhajtás (SE 419TD) diesel (1.9 8V 50kw 68LE 1905ccm) Eng.code: XUD9A Type id: 7696

1.9 D Összkerékhajtás (SE 419TD) diesel (1.9 8V 55kw 75LE 1905ccm) Eng.code: XUD9SD Type id: 7699

2.0 16V Összkerékhajtás (SV420) benzin (2.0 16V 97kw 132LE 1995ccm) Eng.code: J20A Type id: 7692

2.0 TD Intercooler Összkerékhajtás (SV 420D) diesel (2.0 8V 64kw 87LE 1998ccm) Eng.code: RF Type id: 7698

2.0 TD Összkerékhajtás (SV 420D) diesel (2.0 8V 52kw 71LE 1998ccm) Eng.code: RF Type id: 5680

2.0 V6 24V Összkerékhajtás (SV620) benzin (2.0 24V 100kw 136LE 1998ccm) Eng.code: H20A Type id: 4768

2.5 V6 24V Összkerékhajtás (FT) benzin (2.5 24V 118kw 160LE 2493ccm) Eng.code: H25A Type id: 7697

1.6 (TA01, SE416) benzin (1.6 8V 59kw 80LE 1589ccm) Eng.code: G16A(8V) Type id: 4493

1.6 i 16V (TA02, SE416) benzin (1.6 16V 71kw 97LE 1590ccm) Eng.code: G16B Type id: 4510

1.9 D (SE 419TD) diesel (1.9 8V 50kw 68LE 1905ccm) Eng.code: XUD9A Type id: 16115

1.9 D (SE 419TD) diesel (1.9 8V 55kw 75LE 1905ccm) Eng.code: XUD9SD Type id: 7888

2.0 16V (TA51, SV420) benzin (2.0 16V 97kw 132LE 1995ccm) Eng.code: J20A Type id: 7691

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom