Univerzális menü

Bosch lambdaszonda

VolksWagen Caddy 2.0 dízel
Cikkszám: 0 281 004 490
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 14320396
1 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
30 380 Ft
-9%
Online ár:
27 620 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Miskolci üzletünkbe a szállítás 3 munkanap.

(195)

Termékfotó
EPS lambdaszonda
Gyártó: EPS
Cikkszám: 1.998.413
Kártyaszám: 1029984
33
32 190 Ft-tól
Kábelhossz [mm]:
650
Vezetékszám:
5
Lambdaszonda:
fűtött
Lambdaszonda:
Síkszonda
Lambdaszonda:
Szélessávú lambda szonda
Lambdaszonda:
menet előre zsírozva
Vezetékek száma:
5
Termékfotó
Facet lambdaszonda
Gyártó: FACET
Cikkszám: 10.8413
Kártyaszám: 1029985
29
40 860 Ft-tól
Kábelhossz [mm]:
650
Vezetékszám:
5
Lambdaszonda:
fűtött
Lambdaszonda:
Síkszonda
Lambdaszonda:
Szélessávú lambda szonda
Lambdaszonda:
menet előre zsírozva
Vezetékek száma:
5
Termékfotó
Valeo lambdaszonda katalizátor előtt,katalizátor után
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 368409
Kártyaszám: 13926968
10
44 010 Ft-tól
Beépítési oldal:
katalizátor előtt
Beépítési oldal:
katalizátor után
Lambdaszonda:
Síkszonda
Lambdaszonda:
Szélessávú lambda szonda
pólusszám:
6
Kábelhossz [mm]:
650
Lambdaszonda:
menet előre zsírozva
Menetméret:
M18x1,5
Kapcsolási nyomás [bar]:
4
Lambdaszonda:
fűtött
Tömeg [kg]:
0,16
A dugós csatlakozások száma:
6
Csatlakozó ház forma:
ovális
További termékek
Teljes hossz [mm]
650
Vezetékek száma
3
Tovább olvasom

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFSB 118498

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 90kW (122LE) 1968ccm CUUEDFSE 118496

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CUUBDFSB 118497

2.0 TDI Dízel 1968 55kW (75LE) 1968ccm CUUFDFSCDFSF 118494

2.0 TDI Dízel 1968 75kW (102LE) 1968ccm CUUDDFSD 118495

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFSB 118489

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 90kW (122LE) 1968ccm CUUEDFSE 118487

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CUUBDFSB 118488

2.0 TDI Dízel 1968 55kW (75LE) 1968ccm CUUFDFSF 118485

2.0 TDI Dízel 1968 75kW (102LE) 1968ccm CUUDDFSD 118486

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFSB 117961

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 55kW (75LE) 1968ccm DFSC 117957

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 90kW (122LE) 1968ccm CUUEDFSE 114351

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CUUBDFSB 114357

2.0 TDI Dízel 1968 55kW (75LE) 1968ccm CUUFDFSCDFSF 114348

2.0 TDI Dízel 1968 75kW (102LE) 1968ccm CUUDDFSD 114349

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFSB 117951

2.0 TDI 4motion Dízel 1968 90kW (122LE) 1968ccm CUUEDFSE 114336

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CUUBDFSB 114334

2.0 TDI Dízel 1968 55kW (75LE) 1968ccm CUUFDFSF 114333

2.0 TDI Dízel 1968 75kW (102LE) 1968ccm CUUDDFSD 114332

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom