Powered by Smartsupp Chevrolet LACETTI 2005-2012 (J200) első tengely bal első tengely jobb torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb

Chevrolet Lacetti
Cikkszám: 803 000
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1437221

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CHEVROLET (96549921)

DAEWOO (96549921)

GENERAL MOTORS (96549921)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Tengelyenként
2
OE-számhoz
96549921
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.4 16V benzin (1.4 16V 70kw 95LE 1399ccm) Eng.code: L14(85CUL4) Type id: 18536

1.6 benzin (1.6 16V 80kw 109LE 1598ccm) Eng.code: L44(96CUL4),LXT Type id: 18537

1.8 benzin (1.8 16V 89kw 121LE 1796ccm) Eng.code: LDA Type id: 19770

1.8 benzin (1.8 16V 90kw 122LE 1796ccm) Eng.code: LDA Type id: 18538

2.0 D diesel (2.0 16V 89kw 121LE 1991ccm) Eng.code: LMN Type id: 24469

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom