Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-249046
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1443950
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
8 820 Ft
-17%
Online ár:
7 350 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (8)

Termékfotó
Blue Print támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADG080316
Kártyaszám: 1437179
44
7 370 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
elsőtengely
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Tömeg [kg]:
0,493
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 106723
Kártyaszám: 1437192
41
5 890 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
elsőtengely
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Tömeg [kg]:
0,493
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CHEVROLET (94535236)
CHEVROLET (96549921)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.4 Benzin 1399 69kW (94LE) 1399ccm L14(85CUL4) 28019

1.4 Benzin 1399 70kW (95LE) 1399ccm L14(85CUL4) 8845

1.6 Benzin 1598 80kW (109LE) 1598ccm L44(96CUL4)LXT 18539

1.8 Benzin 1796 90kW (122LE) 1796ccm LDA 18540

2.0 D Dízel 1991 89kW (121LE) 1991ccm LMN 33666

1.4 Benzin 1399 69kW (94LE) 1399ccm F14D3 122175

1.4 Benzin 1399 70kW (95LE) 1399ccm F14D3 17580

1.6 Benzin 1598 80kW (109LE) 1598ccm F16D3 17962

1.8 Benzin 1799 90kW (122LE) 1799ccm T18SED 17963

1.8 Benzin 1799 90kW (122LE) 1799ccm T18SED 19801

1.8 Benzin 1799 90kW (122LE) 1799ccm T18SED 17238

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom