Powered by Smartsupp Renault CLIO IV 2012- (BH) generátor
Univerzális menü

Bosch generátor 90amper,vákuumszivattyú nélkül

Renault Captur 0.9 benzin,Clio 0.9 benzin
Cikkszám: 0 986 086 240
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 14498863

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

RENAULT (23 10 028 54R)

DACIA (231002854R)


Tovább olvasom
cserealkatrész
Feszültség [V]
14
Generátor-töltőáram [A]
90
Rögzítési mód
kettős lengőkar
Generátor kivitel
vákuumszivattyú nélkül
Forgásirány
óramutató járásával megegyező forgásirány
javasolt javítási kiterjesztés
Ékszíj/hosszbordás szíj
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]
33
Szíjtárcsák
Szabadonfutó szíjtárcsával
Rovátkák száma
7
Szíjtárcsaátmérő [mm]
49
Bilincs
B+(M8)
Csatlakozókivitel száma
382
Hossz [mm]
179
Tovább olvasom

1.2 TCe (JSAY, JSM0) benzin (1.2 16V 85kw 115LE 1197ccm) Eng.code: H5F402,H5F408 Type id: 57440

TCe 90 (B8M1, B8MA, B8AC) benzin (0.9 12V 66kw 90LE 898ccm) Eng.code: H4B400,H4B408,H4B410,H4B411,H4B412 Type id: 58143

0.9 TCe 90 benzin (0.9 12V 66kw 90LE 898ccm) Eng.code: H4B400,H4B408,H4B412 Type id: 59001

0.9 TCe 75 (KHNP) benzin (0.9 12V 56kw 76LE 898ccm) Eng.code: H4B408 Type id: 132938

0.9 TCe 90 benzin (0.9 12V 66kw 90LE 898ccm) Eng.code: H4B400,H4B408 Type id: 57450

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom