Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-198221
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1471802
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
23 200 Ft
-9%
Online ár:
21 090 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 435mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP2336
Kártyaszám: 1495402
14
22 880 Ft-tól
Hossz [mm]:
435
Tömeg [kg]:
3,5
Külső átmérő [mm]:
155
Belső átmérő 1 [mm]:
132
Belső átmérő 2 [mm]:
132
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
6,4
Csomagolási hossz [mm]:
55
Csomagolási szélesség [cm]:
17,9
Csomagolási magasság [cm]:
18
huzalátmérő [mm]:
12,8
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,366mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RA1125
Kártyaszám: 2800174
18
12 580 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
AA
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,37
Vastagság 1 [mm]:
12,3
Külső átmérő [mm]:
157
Hossz [mm]:
366
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5002.35)
CITROEN (5002.78)
CITROEN (5002.HS)

CITROEN (91539874)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.1 i (MAHDZ MBHDZ MBHFX) Benzin 1124 44kW (60LE) 1124ccm HDZ (TU1M)HFX (TU1JP) 5594

1.4 i (MBKFX MBKFW) Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFW (TU3A)KFW (TU3JP)KFX (TU3JP) 5595

1.8 D (MBA9A MCA9A) Dízel 1769 43kW (59LE) 1769ccm A9A (XUD7) 5596

1.8 i Benzin 1761 66kW (90LE) 1761ccm LFX (XU7JB) 18873

1.9 D (MBDJY) Dízel 1905 51kW (70LE) 1905ccm DJY (XUD9A) 5597

1.9 D 70 (MBWJZ MCWJZ) Dízel 1868 51kW (69LE) 1868ccm WJY (DW8B)WJZ (DW8) 14443

1.9 D 70 4WD (MBWJZ MCWJZ) Dízel 1868 51kW (69LE) 1868ccm WJY (DW8B)WJZ (DW8) 15051

1.1 i (MFHDZ MFHFX) Benzin 1124 44kW (60LE) 1124ccm HDZ (TU1M)HFX (TU1JP) 5722

1.4 i (MFKFX MFKFW GJKFWB GJKFWC GFKFWC) Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFW (TU3JP)KFX (TU3JP) 5719

1.6 16V (MFNFU) Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 16155

1.8 D (MFA9A) Dízel 1769 43kW (58LE) 1769ccm A9A (XUD7) 15049

1.8 i (MFLFX) Benzin 1761 66kW (90LE) 1761ccm LFX (XU7JB) 8955

1.9 D (MFDJY) Dízel 1905 50kW (68LE) 1905ccm D9B (XUD9A/L)DJY (XUD9A) 5720

1.9 D (MFWJZ) Dízel 1868 51kW (70LE) 1868ccm WJY (DW8B)WJZ (DW8) 10227

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom