Powered by Smartsupp Citroen BERLINGO / BERLINGO FIRST 1996-2011 dobozos/egyterű (M) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-200580
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1493616
Termékfotó
Monroe futómű rugó 439mm,elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP2324
Kártyaszám: 1637898
10
17 850 Ft-tól
Hossz [mm]:
439
Tömeg [kg]:
2,7
Külső átmérő [mm]:
163
Belső átmérő 1 [mm]:
132
Belső átmérő 2 [mm]:
132
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
5,5
Csomagolási hossz [cm]:
55
Csomagolási szélesség [cm]:
17,9
Csomagolási magasság [cm]:
18
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
12,5
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,427mm,persellyel,klímával szerelt járművekhez
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 07045
Kártyaszám: 1637906
8
21 126 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
Színjelzés:
sárga
Színjelzés:
fehér
Színjelzés:
narancs
huzalátmérő [mm]:
12,75
Hossz [mm]:
427
Külső átmérő [mm]:
161
Tömeg [kg]:
2,6
specifikáció:
with protective tube
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
persellyel
huzalátmérő [mm]:
12,8
Termékfotó
Sachs futómű rugó 465mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 997 933
Kártyaszám: 2814611
12
26 502 Ft-tól
Jellemző méret:
AA
Hossz [mm]:
465
Átmérő [mm]:
12,25
Külső átmérő [mm]:
157
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,385mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RA1749
Kártyaszám: 2815571
25
13 010 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
AA
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,42
Vastagság 1 [mm]:
12,5
Külső átmérő [mm]:
157
Hossz [mm]:
385
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,413mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RA1751
Kártyaszám: 3357198
10
17 013 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
AA
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,41
Vastagság 1 [mm]:
12,5
Külső átmérő [mm]:
154
Hossz [mm]:
413
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5002.AQ)
CITROEN (5002.Q1)
CITROEN (5002.QA)
CITROEN (5002.QC)
CITROEN (5002.X8)
CITROEN (5002.Y6)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.0 HDI 90 (MBRHY, MCRHY) diesel (2.0 8V 66kw 90LE 1997ccm) Eng.code: RHY(DW10TD) Type id: 15755

2.0 HDI 90 4WD (MBRHY, MCRHY) diesel (2.0 8V 66kw 90LE 1997ccm) Eng.code: RHY(DW10TD) Type id: 18877

2.0 HDI 90 (MFRHY) diesel (2.0 8V 66kw 90LE 1997ccm) Eng.code: RHY(DW10TD) Type id: 14491

1.6 HDi diesel (1.6 16V 66kw 90LE 1560ccm) Eng.code: 9HX(DV6ATED4) Type id: 19010

1.6 HDi diesel (1.6 16V 80kw 109LE 1560ccm) Eng.code: 9HY(DV6TED4),9HZ(DV6TED4) Type id: 17961

2.0 16V benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RFN(EW10J4) Type id: 17548

2.0 HDi diesel (2.0 8V 66kw 90LE 1997ccm) Eng.code: RHY(DW10TD) Type id: 11873

2.0 HDI diesel (2.0 8V 66kw 90LE 1997ccm) Eng.code: RHY(DW10TD) Type id: 14766

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom