Univerzális menü

TRW támcsapágy gólyaláb elsőtengely,csapágy nélkül

Citroen Berlingo,Xsara,Peugeot Partner
Cikkszám: JSB510
Gyártó: TRW
Kártyaszám: 1495859
1 munkanap alatt beszerezhető 5 db.
Bolti ár:
16 970 Ft
-12%
Online ár:
14 880 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés másnap; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 12:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 12:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 12:00-ig leadott rendelést másnap; 12:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(134)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 10732
Kártyaszám: 1477234
48
9 460 Ft-tól
Anyag:
Gumi
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,99
OE-számhoz:
5038.93
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
elsőtengely
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (503814)

CITROEN (5038 62)
CITROEN (5038 21)

PEUGEOT (503814)

PEUGEOT (5038 21)
PEUGEOT (5038 62)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Magasság [mm]
48,2
Szükséges darabszám
2
Menetméret
M8x1,25
Külső átmérő [mm]
107,8
Centrírozási átmérő [mm]
14,1
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
csapágy nélkül
OE-számhoz
5038 14
OE-számhoz
5038 21
OE-számhoz
5038 62
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.6 16V (MFNFU) Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 16155

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 17678

1.4 i Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFW (TU3JP)KFX (TU3JP) 8803

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 15599

1.9 D Dízel 1868 51kW (70LE) 1868ccm WJY (DW8B)WJZ (DW8) 10199

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 15600

2.0 HDi 109 Dízel 1997 80kW (109LE) 1997ccm RHZ (DW10ATED) 16246

2.0 HDi 90 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 13182

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 17680

1.4 i Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFW (TU3JP)KFX (TU3JP) 8913

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 15601

1.9 D Dízel 1868 51kW (70LE) 1868ccm WJY (DW8B)WJZ (DW8) 10200

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 15602

2.0 HDI 90 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 13183

2.0 HDi 109 Dízel 1997 80kW (109LE) 1997ccm RHZ (DW10ATED) 16249

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 17679

1.4 i Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFW (TU3JP)KFX (TU3JP) 15123

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 15638

1.9 D Dízel 1868 51kW (70LE) 1868ccm WJY (DW8B)WJZ (DW8) 15125

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 15639

2.0 HDI 90 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 16248

2.0 HDi 109 Dízel 1997 80kW (109LE) 1997ccm RHZ (DW10ATED) 16247

2.0 i 16V Benzin 1998 120kW (163LE) 1998ccm RFS (XU10J4RS) 9098

1.1 Benzin 1124 44kW (60LE) 1124ccm HDZ (TU1M) 7976

1.4 Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFX (TU3JP)TU32 7977

1.9 D Dízel 1868 51kW (69LE) 1868ccm WJY (DW8B)WJZ (DW8) 18835

2.0 HDi Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 16269

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 16281

1.9 D Dízel 1868 51kW (69LE) 1868ccm WJY (DW8B)WJZ (DW8) 14434

2.0 HDI Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 14766

2.0 HDi 4x4 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 27838

Tovább olvasom
A cég 1901-ben alakult és azóta a fejlesztés és a legújabb technológiák alkalmazása területén igen hosszú sikertörténetre tekinthet vissza. A mai TRW Automotive vállalat olyan különböző gépjárműbeszállító cégek egyesüléséből jött létre mint a Thompson Products a Lucas Varity Girling Ltd és a Kelsey-Hayes. A TRW Automotive-val egybeolvadt vállalatok az autógyártás szinte minden területén gyártottak és fejlesztettek különböző termékeket. Több mint 100 éve a TRW mércét teremtett a minőség terén, innovációt hozott a piacra, és hírnevet szerzett a biztonság és a tartósság terén. 1908-ban a TRW készítette az első fakereket a legendás Ford T-modellhez, húsz évvel később pedig a rögzítőfékeket. 1939-ben már szériafelszerelésként hidraulikus fékrendszereket terveztek, 1952-ben pedig a TRW integrált szervokormányt tervezett a Chrysler New Yorker számára. A 60-as és 70-es években a TRW a fejlett biztonságra összpontosító termékek széles skáláját hozta létre, beleértve az elektronikusan vezérelt blokkolásgátló fékrendszert [ABS] és a fogasléces szervokormányt. A 80-as és 90-es években olyan élvonalbeli alkotások születtek, mint a GM számára a távirányítós kulcs nélküli beléptető rendszer és a négykerék-ABS. A 21. században a TRW eredményei és innovációi az egyre kifinomultabb autóipari világot tükrözik, számos biztonsági, teljesítménybeli és hatékonysági fejlesztéssel, amelyek a legújabb anyagok, elektronika és szoftverek teljes körű felhasználásával valósultak meg. Ma a TRW globális vezető szerepet tölt be az autóipari technológiák terén, az aktív és passzív biztonsági termékek egyik legnagyobb választékát gyártja, az iparágban elsőként bevezetett sávtartó rendszertől a legjobb dobfékekig.
Tovább olvasom