Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb elsőtengely,golyóscsapággyal

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-234172
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1511247
2 munkanap alatt beszerezhető 5 db.
Bolti ár:
11 610 Ft
-12%
Online ár:
10 180 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 37601
Kártyaszám: 1511255
35
4 080 Ft-tól
Külső átmérő [mm]:
92
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Tömeg [kg]:
0,24
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Optimal támcsapágy gólyaláb bal,jobb,elsőtengely,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: F8-7170
Kártyaszám: 1511274
9
6 220 Ft-tól
Beépítési oldal:
bal
Beépítési oldal:
jobb
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
golyóscsapággyal
Tovább olvasom

1.0 Benzin 998 50kW (68LE) 998ccm CFB (1KR) 18584

1.4 HDi Dízel 1398 40kW (54LE) 1398ccm 8HT (DV4TD) 18585

1.0 Benzin 998 50kW (68LE) 998ccm CFA (384F)CFB (1KR) 18586

1.4 HDi Dízel 1398 40kW (54LE) 1398ccm 8HT (DV4TD) 18587

1.0 (KGB10_) Benzin 998 50kW (68LE) 998ccm 1KR-FE 18813

1.4 HDi (WNB10_) Dízel 1398 40kW (54LE) 1398ccm 2WZ-TV 19243

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom