Powered by Smartsupp Bilstein támcsapágy gólyaláb hátsótengely
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb hátsótengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-273218
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1511248
Termékfotó
Blue Print támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,fenn
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADT380217
Kártyaszám: 1511250
36
1 280 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Beépítési oldal:
fenn
Tömeg [kg]:
0,038
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,fenn
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 107885
Kártyaszám: 1511254
36
1 330 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Beépítési oldal:
fenn
Tömeg [kg]:
0,038
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Swag támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,fenn,hátsó tengely jobb
Gyártó: Swag
Cikkszám: 81 10 7885
Kártyaszám: 1511283
28
1 660 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Beépítési oldal:
fenn
Tömeg [kg]:
0,038
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

TOYOTA (48755-0D070)
TOYOTA (48755-52070)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.0 benzin (1.0 12V 50kw 68LE 998ccm) Eng.code: CFA(384F),CFB(1KR) Type id: 18584

1.4 HDi diesel (1.4 8V 40kw 54LE 1398ccm) Eng.code: 8HT(DV4TD) Type id: 18585

1.0 benzin (1.0 12V 50kw 68LE 998ccm) Eng.code: CFA(384F),CFB(1KR) Type id: 18586

1.4 HDi diesel (1.4 8V 40kw 54LE 1398ccm) Eng.code: 8HT(DV4TD) Type id: 18587

1.0 (SCP10_, SCP10R) benzin (1.0 16V 48kw 65LE 998ccm) Eng.code: 1SZ-FE Type id: 17569

1.0 (SCP10_, SCP10R) benzin (1.0 16V 50kw 68LE 998ccm) Eng.code: 1SZ-FE Type id: 10466

1.3 (NCP10, SCP12_) benzin (1.3 16V 63kw 86LE 1299ccm) Eng.code: 2NZ-FE Type id: 14287

1.3 (SCP12_, SCP13_, SCP12R, SCP13R) benzin (1.3 16V 64kw 87LE 1298ccm) Eng.code: 2SZ-FE Type id: 17319

1.4 D-4D (NLP10_, NLP10R) diesel (1.4 8V 55kw 75LE 1364ccm) Eng.code: 1ND-TV Type id: 16364

1.5 (NCP13_, NCP13R) benzin (1.5 16V 110kw 150LE 1497ccm) Eng.code: 1NZ-FE Type id: 19612

1.5 (NCP13_, NCP13R) benzin (1.5 16V 77kw 105LE 1497ccm) Eng.code: 1NZ-FE Type id: 17705

1.5 (NCP13_, NCP13R) benzin (1.5 16V 78kw 106LE 1497ccm) Eng.code: 1NZ-FE Type id: 15984

1.0 VVT-i (KSP90_, KSP90R) benzin (1.0 12V 51kw 69LE 998ccm) Eng.code: 1KR-FE Type id: 19254

1.3 VVT-i (SCP90_, SCP90R) benzin (1.3 16V 64kw 87LE 1298ccm) Eng.code: 2SZ-FE Type id: 19256

1.33 VVT-i (NSP90_, NSP90R) benzin (1.3 16V 73kw 99LE 1329ccm) Eng.code: 1NR-FE Type id: 9257

1.33 VVT-i (NSP90_, NSP90R) benzin (1.3 16V 74kw 100LE 1329ccm) Eng.code: 1NR-FE Type id: 30845

1.4 D-4D (NLP90_, NLP90R) diesel (1.4 8V 66kw 90LE 1364ccm) Eng.code: 1ND-TV Type id: 19255

1.0 (KSP130_, KSP130) benzin (1.0 12V 51kw 69LE 998ccm) Eng.code: 1KR-FE Type id: 5887

1.3 (NSP130_, NSP130) benzin (1.3 16V 73kw 99LE 1329ccm) Eng.code: 1NR-FE,1NR-FKE Type id: 11830

1.4 D (NLP130_, NLP130) diesel (1.4 8V 66kw 90LE 1364ccm) Eng.code: 1ND-TV Type id: 11253

1.5 Hybrid (NHP130_, NHP130) benzin/elektromos (1.5 16V 74kw 101LE 1497ccm) Eng.code: 1NZ-FXE Type id: 55249

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom