Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-161019
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1515011
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
19 150 Ft
-9%
Online ár:
17 410 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 11:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelésesetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 10:30-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 10:30 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Figyelem! Ebben a beszerzési variációban a karosszéria POLCAR és gyári termékek nem visszáruzhatóak! Csapágyaknál a visszavétel feltétele a bontatlan csomagolás. (104)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5002LP)

CITROEN (9680672080)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Rugóforma
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Tovább olvasom

1.1 Benzin 1124 44kW (60LE) 1124ccm HFX (TU1A)HFX (TU1JP) 17330

1.4 16V Benzin 1360 65kW (90LE) 1360ccm KFU (ET3J4) 19682

1.4 Benzin 1360 54kW (73LE) 1360ccm KFV (TU3A)KFV (TU3JP) 17331

1.4 Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFV (TU3JP) 31995

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD)8HZ (DV4TD) 17333

1.6 Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 17332

1.6 HDi Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HZ (DV6TED4) 26625

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 16335

1.6 16V HDi Dízel 1560 66kW (90LE) 1560ccm 9HX (DV6ATED4) 19340

1.6 16V HDi Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HZ (DV6TED4) 19017

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 18085

1.6 Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 17276

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom