Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Citroen C2,C3,Peugeot 1007
Cikkszám: 312 420
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1517452
központi raktárról 1 db.
Bolti ár:
16 680 Ft
-0%
Online ár:
16 680 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Központi raktár készleten. Személyes átvétel esetén azonnal. Futárral és átvevő pontra kérve a 15:00-ig leadott megrendeléseket másnapra kézbesítjük. Miskolci átvétellel: 1-3 munkanap.

(194)

Termékfotó
Bilstein lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez
Gyártó: BILSTEIN
Cikkszám: 22-118608
Kártyaszám: 1517348
15
24 820 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Páros cikkszám:
22-118615
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Termékfotó
Boge lengéscsillapító bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: BOGE
Cikkszám: 32-N10-A
Kártyaszám: 1517356
14
29 660 Ft-tól
Beépítési oldal:
bal
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SFE32/22X141A
Páros cikkszám:
32-N09-A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Szervizinformáció figyelembe veendő:
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 334826
Kártyaszám: 1517389
15
20 600 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugóval
Páros cikkszám:
334827
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
További termékek
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Jellemző méret
SFE32/22X141A
Beépítési oldal
bal
Páros cikkszám
312 419
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal
Első tengely bal
Tovább olvasom

1.1 Benzin 1124 44kW (60LE) 1124ccm HFX (TU1A)HFX (TU1JP) 17330

1.4 16V Benzin 1360 65kW (90LE) 1360ccm KFU (ET3J4) 19682

1.4 Benzin 1360 54kW (73LE) 1360ccm KFV (TU3A)KFV (TU3JP) 17331

1.4 Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFV (TU3JP) 31995

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD)8HZ (DV4TD) 17333

1.6 Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 17332

1.1 i Benzin 1124 44kW (60LE) 1124ccm HFX (TU1A)HFX (TU1JP) 16330

1.4 16V Benzin 1360 65kW (88LE) 1360ccm KFU (ET3J4) 17892

1.4 16V HDi Dízel 1398 66kW (90LE) 1398ccm 8HY (DV4TED4) 16336

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD)8HZ (DV4TD) 16331

1.4 i Benzin 1360 54kW (73LE) 1360ccm KFV (TU3A)KFV (TU3JP) 23183

1.4 i Bivalent Benzin/Földgáz (CNG) 1360 54kW (73LE) 1360ccm KFV (TU3JP) 16334

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 16335

1.6 16V HDi Dízel 1560 66kW (90LE) 1560ccm 9HX (DV6ATED4) 19340

1.6 16V HDi Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HZ (DV6TED4) 19017

1.4 Benzin 1360 54kW (73LE) 1360ccm KFV (TU3A)KFV (TU3JP) 17277

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 18085

1.6 Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 17276

1.4 16V Benzin 1360 65kW (88LE) 1360ccm KFU (ET3J4) 18993

1.4 Benzin 1360 54kW (75LE) 1360ccm KFV (TU3A)KFV (TU3JP) 18431

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD)8HZ (DV4TD) 18433

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 18432

1.6 HDi Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HZ (DV6TED4) 23230

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom