Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb elsőtengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-226542
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1517765
2 munkanap alatt beszerezhető 6 db.
Bolti ár:
14 330 Ft
-12%
Online ár:
12 570 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 37030
Kártyaszám: 1517784
42
7 430 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,37
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
OE-számhoz:
5038.F5
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Optimal támcsapágy gólyaláb bal,jobb,elsőtengely,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: F8-6516
Kártyaszám: 1517816
10
8 710 Ft-tól
Beépítési oldal:
bal
Beépítési oldal:
jobb
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

PEUGEOT (5031.96)
CITROEN/PEUGEOT (5038.F5)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.1 Benzin 1124 44kW (60LE) 1124ccm HFX (TU1A)HFX (TU1JP) 17330

1.4 16V Benzin 1360 65kW (90LE) 1360ccm KFU (ET3J4) 19682

1.4 Benzin 1360 54kW (73LE) 1360ccm KFV (TU3A)KFV (TU3JP) 17331

1.4 Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFV (TU3JP) 31995

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD)8HZ (DV4TD) 17333

1.6 Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 17332

1.6 HDi Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HZ (DV6TED4) 26625

1.6 VTS Benzin 1587 90kW (122LE) 1587ccm NFS (TU5JP4S) 18613

1.1 i Benzin 1124 44kW (60LE) 1124ccm HFX (TU1A)HFX (TU1JP) 16330

1.4 16V Benzin 1360 65kW (88LE) 1360ccm KFU (ET3J4) 17892

1.4 16V HDi Dízel 1398 66kW (90LE) 1398ccm 8HY (DV4TED4) 16336

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD)8HZ (DV4TD) 16331

1.4 i Benzin 1360 54kW (73LE) 1360ccm KFV (TU3A)KFV (TU3JP) 23183

1.4 i Bivalent Benzin/Földgáz (CNG) 1360 54kW (73LE) 1360ccm KFV (TU3JP) 16334

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 16335

1.4 Benzin 1360 54kW (73LE) 1360ccm KFV (TU3A)KFV (TU3JP) 17277

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 18085

1.6 Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 17276

1.4 16V Benzin 1360 65kW (88LE) 1360ccm KFU (ET3J4) 18993

1.4 Benzin 1360 54kW (75LE) 1360ccm KFV (TU3A)KFV (TU3JP) 18431

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD)8HZ (DV4TD) 18433

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 18432

1.6 HDi Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HZ (DV6TED4) 23230

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom