Powered by Smartsupp Citroen C3 I 2002-2010 (FC, FN) elsőtengely torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb elsőtengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-226542
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1517765
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
14 220 Ft
-12%
Online ár:
12 480 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 37030
Kártyaszám: 1517784
49
7 360 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,37
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
OE-számhoz:
5038.F5
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Optimal támcsapágy gólyaláb bal,jobb,elsőtengely,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: F8-6516
Kártyaszám: 1517816
11
7 550 Ft-tól
Beépítési oldal:
bal
Beépítési oldal:
jobb
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

PEUGEOT (5031.96)
CITROEN/PEUGEOT (5038.F5)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.1 benzin (1.1 8V 44kw 60LE 1124ccm) Eng.code: HFX(TU1A),HFX(TU1JP) Type id: 17330

1.4 16V benzin (1.4 16V 65kw 90LE 1360ccm) Eng.code: KFU(ET3J4) Type id: 19682

1.4 HDi diesel (1.4 8V 50kw 68LE 1398ccm) Eng.code: 8HX(DV4TD),8HZ(DV4TD) Type id: 17333

1.4 benzin (1.4 8V 54kw 73LE 1360ccm) Eng.code: KFV(TU3A),KFV(TU3JP) Type id: 17331

1.4 benzin (1.4 8V 55kw 75LE 1360ccm) Eng.code: KFV(TU3JP) Type id: 31995

1.6 HDi diesel (1.6 16V 80kw 109LE 1560ccm) Eng.code: 9HZ(DV6TED4) Type id: 26625

1.6 VTS benzin (1.6 16V 90kw 122LE 1587ccm) Eng.code: NFS(TU5JP4S) Type id: 18613

1.6 benzin (1.6 16V 80kw 109LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 17332

1.1 i benzin (1.1 8V 44kw 60LE 1124ccm) Eng.code: HFX(TU1A),HFX(TU1JP) Type id: 16330

1.4 16V HDi diesel (1.4 16V 66kw 90LE 1398ccm) Eng.code: 8HY(DV4TED4) Type id: 16336

1.4 16V benzin (1.4 16V 65kw 88LE 1360ccm) Eng.code: KFU(ET3J4) Type id: 17892

1.4 HDi diesel (1.4 8V 50kw 68LE 1398ccm) Eng.code: 8HX(DV4TD),8HZ(DV4TD) Type id: 16331

1.4 i Bivalent benzin/CNG (1.4 8V 54kw 73LE 1360ccm) Eng.code: KFV(TU3JP) Type id: 16334

1.4 i benzin (1.4 8V 54kw 73LE 1360ccm) Eng.code: KFV(TU3A),KFV(TU3JP) Type id: 23183

1.6 16V benzin (1.6 16V 80kw 109LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 16335

1.4 HDi diesel (1.4 8V 50kw 68LE 1398ccm) Eng.code: 8HX(DV4TD),8HZ(DV4TD) Type id: 18085

1.4 benzin (1.4 8V 54kw 73LE 1360ccm) Eng.code: KFV(TU3A),KFV(TU3JP) Type id: 17277

1.6 benzin (1.6 16V 80kw 109LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 17276

1.4 16V benzin (1.4 16V 65kw 88LE 1360ccm) Eng.code: KFU(ET3J4) Type id: 18993

1.4 benzin (1.4 8V 54kw 75LE 1360ccm) Eng.code: KFV(TU3A),KFV(TU3JP) Type id: 18431

1.6 16V benzin (1.6 16V 80kw 109LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 18432

1.6 HDi diesel (1.6 16V 80kw 109LE 1560ccm) Eng.code: 9HZ(DV6TED4) Type id: 23230

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom