Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb elsőtengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-238064
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1517766
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
10 790 Ft
-12%
Online ár:
9 460 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (8)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb 131mm,121mm,gumi,első tengely bal
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 28174
Kártyaszám: 1517783
42
6 230 Ft-tól
Hossz [mm]:
131
Szélesség [mm]:
121
Vastagság [mm]:
34
Belső átmérő [mm]:
14
Magasság [mm]:
34
Külső átmérő [mm]:
65
Anyag:
Gumi
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Tömeg [kg]:
0,42
OE-számhoz:
5038.91
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Anyag:
Gumi/fém
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 35313 01
Kártyaszám: 1517801
8
7 070 Ft-tól
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Alternatív javítókészlet:
35314 01
OE-számhoz:
5038 49
OE-számhoz:
5038 91
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapágy nélkül
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb görgőscsapággyal
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK184
Kártyaszám: 1517806
14
9 820 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,6
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
Csomagolási hossz [mm]:
14,3
Csomagolási szélesség [cm]:
4,1
Csomagolási magasság [cm]:
14,3
Garancia:
5 év garancia
OE-számhoz:
503527
Termékfotó
Optimal támcsapágy gólyaláb bal,jobb,elsőtengely,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: F8-6515
Kártyaszám: 1517815
9
5 490 Ft-tól
Beépítési oldal:
bal
Beépítési oldal:
jobb
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 537
Kártyaszám: 1517821
3
7 790 Ft-tól
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
OE-számhoz:
5038 49
OE-számhoz:
5038 91
Alternatív javítókészlet:
802 538
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
TRW támcsapágy gólyaláb elsőtengely,gumi/fém,csapágy nélkül
Gyártó: TRW
Cikkszám: JSB509
Kártyaszám: 1520785
6
9 780 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Magasság [mm]:
43,2
Szükséges darabszám:
2
Anyag:
Gumi/fém
Külső átmérő [mm]:
64,5
Centrírozási átmérő [mm]:
14,3
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
OE-számhoz:
5031 80
OE-számhoz:
5038 49
OE-számhoz:
5038 91
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5031.80)
CITROEN (5038.91)

CITROEN (503891S1)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.1 Benzin 1124 44kW (60LE) 1124ccm HFX (TU1A)HFX (TU1JP) 17330

1.4 16V Benzin 1360 65kW (90LE) 1360ccm KFU (ET3J4) 19682

1.4 Benzin 1360 54kW (73LE) 1360ccm KFV (TU3A)KFV (TU3JP) 17331

1.4 Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFV (TU3JP) 31995

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD)8HZ (DV4TD) 17333

1.6 Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 17332

1.6 HDi Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HZ (DV6TED4) 26625

1.6 VTS Benzin 1587 90kW (122LE) 1587ccm NFS (TU5JP4S) 18613

1.1 i Benzin 1124 44kW (60LE) 1124ccm HFX (TU1A)HFX (TU1JP) 16330

1.4 16V Benzin 1360 65kW (88LE) 1360ccm KFU (ET3J4) 17892

1.4 16V HDi Dízel 1398 66kW (90LE) 1398ccm 8HY (DV4TED4) 16336

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD)8HZ (DV4TD) 16331

1.4 HDi Dízel 1398 55kW (75LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 23829

1.4 i Benzin 1360 54kW (73LE) 1360ccm KFV (TU3A)KFV (TU3JP) 23183

1.4 i Bivalent Benzin/Földgáz (CNG) 1360 54kW (73LE) 1360ccm KFV (TU3JP) 16334

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 16335

1.6 16V HDi Dízel 1560 66kW (90LE) 1560ccm 9HX (DV6ATED4) 19340

1.6 16V HDi Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HZ (DV6TED4) 19017

1.4 Benzin 1360 54kW (73LE) 1360ccm KFV (TU3A)KFV (TU3JP) 17277

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 18085

1.6 Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 17276

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom