Univerzális menü

TRW támcsapágy gólyaláb első tengely kétoldali,gumi,golyóscsapágy nélkül

Citroen C2,C3,Peugeot 1007
Cikkszám: JSB536
Gyártó: TRW
Kártyaszám: 1517847
1 munkanap alatt beszerezhető 7 db.
Bolti ár:
10 860 Ft
-17%
Online ár:
9 050 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés másnap; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 12:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 12:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 12:00-ig leadott rendelést másnap; 12:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(134)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 37030
Kártyaszám: 1517784
42
7 310 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,37
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
OE-számhoz:
5038.F5
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Original Imperium támcsapágy gólyaláb elsőtengely,csapágy nélkül
Gyártó: ORIGINAL IMPERIUM
Cikkszám: 31161
Kártyaszám: 1517817
11
6 410 Ft-tól
OE-számhoz:
5038F5
Beépítési oldal:
elsőtengely
Tömeg [g]:
377
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Tömeg [g]:
380
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [g]:
384
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5038 F5)
PEUGEOT (5038 F5)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely kétoldali
Magasság [mm]
28
Anyag
Gumi
Belső átmérő [mm]
14
Külső átmérő [mm]
134
lyukkörátmérő [mm]
57
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
golyóscsapágy nélkül
Szükséges darabszám
2
OE-számhoz
5038 F5
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal
Első tengely bal
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Tovább olvasom

1.1 Benzin 1124 44kW (60LE) 1124ccm HFX (TU1A)HFX (TU1JP) 17330

1.4 16V Benzin 1360 65kW (90LE) 1360ccm KFU (ET3J4) 19682

1.4 Benzin 1360 54kW (73LE) 1360ccm KFV (TU3A)KFV (TU3JP) 17331

1.4 Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFV (TU3JP) 31995

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD)8HZ (DV4TD) 17333

1.6 Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 17332

1.6 HDi Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HZ (DV6TED4) 26625

1.6 VTS Benzin 1587 90kW (122LE) 1587ccm NFS (TU5JP4S) 18613

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 33323

1.1 i Benzin 1124 44kW (60LE) 1124ccm HFX (TU1A)HFX (TU1JP) 16330

1.4 16V Benzin 1360 65kW (88LE) 1360ccm KFU (ET3J4) 17892

1.4 16V HDi Dízel 1398 66kW (90LE) 1398ccm 8HY (DV4TED4) 16336

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD)8HZ (DV4TD) 16331

1.4 i Benzin 1360 54kW (73LE) 1360ccm KFV (TU3A)KFV (TU3JP) 23183

1.4 i Bivalent Benzin/Földgáz (CNG) 1360 54kW (73LE) 1360ccm KFV (TU3JP) 16334

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 16335

1.6 16V HDi Dízel 1560 66kW (90LE) 1560ccm 9HX (DV6ATED4) 19340

1.6 16V HDi Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HZ (DV6TED4) 19017

1.4 Benzin 1360 54kW (73LE) 1360ccm KFV (TU3A)KFV (TU3JP) 17277

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 18085

1.6 Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 17276

1.4 16V Benzin 1360 65kW (88LE) 1360ccm KFU (ET3J4) 18993

1.4 Benzin 1360 54kW (75LE) 1360ccm KFV (TU3A)KFV (TU3JP) 18431

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD)8HZ (DV4TD) 18433

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 18432

1.6 HDi Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HZ (DV6TED4) 23230

Tovább olvasom
A cég 1901-ben alakult és azóta a fejlesztés és a legújabb technológiák alkalmazása területén igen hosszú sikertörténetre tekinthet vissza. A mai TRW Automotive vállalat olyan különböző gépjárműbeszállító cégek egyesüléséből jött létre mint a Thompson Products a Lucas Varity Girling Ltd és a Kelsey-Hayes. A TRW Automotive-val egybeolvadt vállalatok az autógyártás szinte minden területén gyártottak és fejlesztettek különböző termékeket. Több mint 100 éve a TRW mércét teremtett a minőség terén, innovációt hozott a piacra, és hírnevet szerzett a biztonság és a tartósság terén. 1908-ban a TRW készítette az első fakereket a legendás Ford T-modellhez, húsz évvel később pedig a rögzítőfékeket. 1939-ben már szériafelszerelésként hidraulikus fékrendszereket terveztek, 1952-ben pedig a TRW integrált szervokormányt tervezett a Chrysler New Yorker számára. A 60-as és 70-es években a TRW a fejlett biztonságra összpontosító termékek széles skáláját hozta létre, beleértve az elektronikusan vezérelt blokkolásgátló fékrendszert [ABS] és a fogasléces szervokormányt. A 80-as és 90-es években olyan élvonalbeli alkotások születtek, mint a GM számára a távirányítós kulcs nélküli beléptető rendszer és a négykerék-ABS. A 21. században a TRW eredményei és innovációi az egyre kifinomultabb autóipari világot tükrözik, számos biztonsági, teljesítménybeli és hatékonysági fejlesztéssel, amelyek a legújabb anyagok, elektronika és szoftverek teljes körű felhasználásával valósultak meg. Ma a TRW globális vezető szerepet tölt be az autóipari technológiák terén, az aktív és passzív biztonsági termékek egyik legnagyobb választékát gyártja, az iparágban elsőként bevezetett sávtartó rendszertől a legjobb dobfékekig.
Tovább olvasom