Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-164225
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1523121
2 munkanap alatt beszerezhető 10+ db.
Bolti ár:
17 220 Ft
-12%
Online ár:
15 110 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,470mm,persellyel
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 07084
Kártyaszám: 1523215
13
18 140 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
huzalátmérő [mm]:
11,25
Hossz [mm]:
470
Külső átmérő [mm]:
144
Tömeg [kg]:
2
specifikáció:
with protective tube
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
persellyel
huzalátmérő [mm]:
11,3
Termékfotó
Monroe futómű rugó 457mm,elsőtengely,panoráma-napfénytető nélküli járművekhez
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP2348
Kártyaszám: 1523447
13
13 760 Ft-tól
Hossz [mm]:
457
Tömeg [kg]:
2,4
Külső átmérő [mm]:
145
Belső átmérő 1 [mm]:
81
Belső átmérő 2 [mm]:
83
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
6,8
Csomagolási hossz [mm]:
55
Csomagolási szélesség [cm]:
17,9
Csomagolási magasság [cm]:
18
huzalátmérő [mm]:
11,3
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5002.CH)
PEUGEOT (5002.LN)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.1 i Benzin 1124 44kW (60LE) 1124ccm HFX (TU1A)HFX (TU1JP) 16330

1.4 16V Benzin 1360 65kW (88LE) 1360ccm KFU (ET3J4) 17892

1.4 16V HDi Dízel 1398 66kW (90LE) 1398ccm 8HY (DV4TED4) 16336

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD)8HZ (DV4TD) 16331

1.4 HDi Dízel 1398 55kW (75LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 23829

1.4 i Benzin 1360 54kW (73LE) 1360ccm KFV (TU3A)KFV (TU3JP) 23183

1.4 i Bivalent Benzin/Földgáz (CNG) 1360 54kW (73LE) 1360ccm KFV (TU3JP) 16334

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 16335

1.6 16V HDi Dízel 1560 66kW (90LE) 1560ccm 9HX (DV6ATED4) 19340

1.6 16V HDi Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HZ (DV6TED4) 19017

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom