Powered by Smartsupp Citroen C3 I 2002-2010 (FC, FN) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-164225
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1523121
1 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
18 410 Ft
-12%
Online ár:
16 140 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (8)

Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,470mm,persellyel
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 07084
Kártyaszám: 1523215
17
9 670 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
huzalátmérő [mm]:
11,25
Hossz [mm]:
470
Külső átmérő [mm]:
144
Tömeg [kg]:
2
specifikáció:
with protective tube
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
persellyel
huzalátmérő [mm]:
11,3
Termékfotó
Monroe futómű rugó 457mm,elsőtengely,panoráma-napfénytető nélküli járművekhez
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP2348
Kártyaszám: 1523447
16
14 310 Ft-tól
Hossz [mm]:
457
Tömeg [kg]:
2,4
Külső átmérő [mm]:
145
Belső átmérő 1 [mm]:
81
Belső átmérő 2 [mm]:
83
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
6,8
Csomagolási hossz [cm]:
55
Csomagolási szélesség [cm]:
17,9
Csomagolási magasság [cm]:
18
huzalátmérő [mm]:
11,3
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5002.CH)
PEUGEOT (5002.LN)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.1 i benzin (1.1 8V 44kw 60LE 1124ccm) Eng.code: HFX(TU1A),HFX(TU1JP) Type id: 16330

1.4 16V HDi diesel (1.4 16V 66kw 90LE 1398ccm) Eng.code: 8HY(DV4TED4) Type id: 16336

1.4 16V benzin (1.4 16V 65kw 88LE 1360ccm) Eng.code: KFU(ET3J4) Type id: 17892

1.4 HDi diesel (1.4 8V 50kw 68LE 1398ccm) Eng.code: 8HX(DV4TD),8HZ(DV4TD) Type id: 16331

1.4 HDi diesel (1.4 8V 55kw 75LE 1398ccm) Eng.code: 8HX(DV4TD) Type id: 23829

1.4 i Bivalent benzin/CNG (1.4 8V 54kw 73LE 1360ccm) Eng.code: KFV(TU3JP) Type id: 16334

1.4 i benzin (1.4 8V 54kw 73LE 1360ccm) Eng.code: KFV(TU3A),KFV(TU3JP) Type id: 23183

1.6 16V HDi diesel (1.6 16V 66kw 90LE 1560ccm) Eng.code: 9HX(DV6ATED4) Type id: 19340

1.6 16V HDi diesel (1.6 16V 80kw 109LE 1560ccm) Eng.code: 9HZ(DV6TED4) Type id: 19017

1.6 16V benzin (1.6 16V 80kw 109LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 16335

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom