Powered by Smartsupp Citroen C3 I 2002-2010 (FC, FN) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-233051
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1523122
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
26 660 Ft
-9%
Online ár:
24 240 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 465mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SE2346
Kártyaszám: 1523178
9
17 850 Ft-tól
Hossz [mm]:
465
Tömeg [kg]:
2,2
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
141
Csomagolási hossz [cm]:
50
Csomagolási szélesség [cm]:
18,5
Csomagolási magasság [cm]:
18,5
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
11
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Sachs futómű rugó 490mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 998 074
Kártyaszám: 1523200
18
17 210 Ft-tól
Jellemző méret:
CC
Külső átmérő [mm]:
153
Átmérő [mm]:
11,25
Hossz [mm]:
490
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5002CR)

CITROEN (9680671780)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.1 i benzin (1.1 8V 44kw 60LE 1124ccm) Eng.code: HFX(TU1A),HFX(TU1JP) Type id: 16330

1.4 16V HDi diesel (1.4 16V 66kw 90LE 1398ccm) Eng.code: 8HY(DV4TED4) Type id: 16336

1.4 16V benzin (1.4 16V 65kw 88LE 1360ccm) Eng.code: KFU(ET3J4) Type id: 17892

1.4 HDi diesel (1.4 8V 50kw 68LE 1398ccm) Eng.code: 8HX(DV4TD),8HZ(DV4TD) Type id: 16331

1.4 HDi diesel (1.4 8V 55kw 75LE 1398ccm) Eng.code: 8HX(DV4TD) Type id: 23829

1.4 i Bivalent benzin/CNG (1.4 8V 54kw 73LE 1360ccm) Eng.code: KFV(TU3JP) Type id: 16334

1.4 i benzin (1.4 8V 54kw 73LE 1360ccm) Eng.code: KFV(TU3A),KFV(TU3JP) Type id: 23183

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom