Univerzális menü

Brembo féknyereg hátsótengely,bosch fékrendszerű,alumínium

Citroen C4
Cikkszám: F 61 269
Gyártó: BREMBO
Kártyaszám: 1535121
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
59 670 Ft
-9%
Online ár:
54 240 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
A.B.S. féknyereg hátsótengely,bosch fékrendszerű,alumínium
Gyártó: A.B.S.
Cikkszám: 624052
Kártyaszám: 1535103
30
19 760 Ft-tól
Dugattyúátmérő [mm]:
38
Fékrendszer:
BOSCH
Páros cikkszám:
624051
Anyag:
Alumínium
Féknyereg kivitel:
féknyereg (1 dugattyús)
Csatlakozók száma:
1
Rögzítő furatok távolsága [mm]:
127
Féknyereg kivitel:
féknyereg integrált rögzítőfékkel
Féktárcsa vastagsághoz [mm]:
12
Tömeg [kg]:
2,97
Termékfotó
Bosch féknyereg hátsó tengely jobb,alumínium
Gyártó: BOSCH
Cikkszám: 0 986 135 000
Kártyaszám: 1535116
9
29 970 Ft-tól
cserealkatrész:
Dugattyúátmérő [mm]:
38
Belső szélesség [mm]:
50
Anyag:
Alumínium
Féknyereg kivitel:
féknyereg integrált rögzítőfékkel
Páros cikkszám:
0 986 134 000
Termékfotó
Elstock féknyereg hátsó tengely jobb,alumínium
Gyártó: ELSTOCK
Cikkszám: 87-1978
Kártyaszám: 1535127
24
45 430 Ft-tól
Páros cikkszám:
86-1978
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Beépítési oldal:
tengely mögött
Gyártó korlátozás:
BOSCH
Féknyereg kivitel:
féknyereg integrált rögzítőfékkel
Féknyereg kivitel:
féknyereg (1 dugattyús)
dugattyúátmérőhöz [mm]:
38
Féktárcsa vastagsághoz [mm]:
12
Féktárcsa fajta:
Tele
Féktárcsa átmérőhöz [mm]:
268
Anyag:
Alumínium
Nettó súly [kg]:
1,7
Dugattyúátmérő [mm]:
38
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (4400T8)
CITROEN (4401Q5)


További olvasom
Átmérő [mm]
38
Féknyereg kivitel
féknyereg (1 dugattyús)
Féktárcsavastagság [mm]
12
Fékrendszer
BOSCH
Anyag
Alumínium
Páros cikkszám
F 61 268
Dugattyúátmérő [mm]
38
Tovább olvasom

1.6 16V Benzin 1598 103kW (140LE) 1598ccm 5FT (EP6DT) 28595

1.6 16V Benzin 1598 110kW (150LE) 1598ccm 5FX (EP6DT) 31193

1.6 HDi 110 Dízel 1560 82kW (112LE) 1560ccm 9HR (DV6C) 6635

1.6 HDi Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HY (DV6TED4)9HZ (DV6TED4) 22483

1.6 THP 155 Benzin 1598 115kW (156LE) 1598ccm 5FV (EP6CDT) 6634

1.6 VTi 120 Benzin 1598 88kW (120LE) 1598ccm 5FW (EP6) 28594

1.8 i 16V Benzin 1749 92kW (125LE) 1749ccm 6FY (EW7A) 22481

2.0 HDi 138 Dízel 1997 100kW (136LE) 1997ccm RHJ (DW10BTED4)RHR (DW10BTED4) 22484

2.0 HDi 150 Dízel 1997 110kW (150LE) 1997ccm RHE (DW10CTED4) 31745

2.0 HDi 165 Dízel 1997 120kW (163LE) 1997ccm RHH (DW10CTED4) 6640

2.0 i 16V Benzin 1997 103kW (140LE) 1997ccm RFJ (EW10A) 22482

1.6 16V Benzin 1598 110kW (150LE) 1598ccm 5FX (EP6DT) 32969

1.6 HDi 110 Dízel 1560 82kW (112LE) 1560ccm 9HR (DV6C) 6442

1.6 HDi Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HY (DV6TED4)9HZ (DV6TED4) 19749

1.6 THP 140 Benzin 1598 103kW (140LE) 1598ccm 5FT (EP6DT) 28597

1.6 THP 155 Benzin 1598 115kW (156LE) 1598ccm 5FV (EP6CDT) 6440

1.6 VTi 120 Benzin 1598 88kW (120LE) 1598ccm 5FW (EP6) 28596

1.8 i 16V Benzin 1749 92kW (125LE) 1749ccm 6FY (EW7A) 19747

2.0 HDi 138 Dízel 1997 100kW (136LE) 1997ccm RHJ (DW10BTED4)RHR (DW10BTED4) 19750

2.0 HDi 150 Dízel 1997 110kW (150LE) 1997ccm RHE (DW10CTED4) 31743

2.0 HDi 165 Dízel 1997 120kW (163LE) 1997ccm RHH (DW10CTED4) 6628

2.0 i 16V Benzin 1997 103kW (140LE) 1997ccm RFJ (EW10A) 19748

Tovább olvasom
1961-ben Emilio Bombassei és Italo Breda által alapított olasz cég. A Brembo mára vitathatatlanul vezető szerepet tölt be a fék rendszerek piacán. A cég 1964-ben kezdte meg a féktárcsák gyártását. 1971-ben a nevüket Brembora változtatták. 1972-ben megkezdte motorkerékpár fékrendszerek beszállítását a Moto Guzzi részére. 1975-ben pedig már a Forma I-be is beszállt miután a Ferrari versenyautók fékrendszerét a Brembo szállította. 1995-ben a Brembo a milánói tőzsdén is megjelent mint jegyzett társaság. A cég forgalma ma meghaladja az 1 milliárd Eurós forgalmat 36 üzemével 15 országban mintegy 6000 alkalmazottat foglalkoztat
Tovább olvasom