Powered by Smartsupp Peugeot 5008 I 2009-2017 hátsótengely légrugó futómű
Univerzális menü

Bilstein légrugó futómű hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement (Air)
Cikkszám: 40-312750
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1536133
2 munkanap alatt beszerezhető 6 db.
Bolti ár:
113 990 Ft
-7%
Online ár:
105 550 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Arnott légrugó futómű hátsó
Gyártó: ARNOTT
Cikkszám: A-2939
Kártyaszám: 14019482
7
68 710 Ft-tól
Rugózás típus:
pneumatikus felfüggesztésű járművekhez
Beépítési oldal:
hátsó
Csomagolási hossz [cm]:
37
Csomagolási szélesség [cm]:
18
Csomagolási magasság [cm]:
18,5
Tömeg [kg]:
1,6
Nettó súly [kg]:
1,4
gyártási hely:
Hollandia
Lengéscsillapító rögzítés:
felül kereszttartó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul kereszttartó
a páros csere javasolt:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5102 GN)
CITROEN (5102 R8)

CITROEN (8840587560)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Rugóforma
Légrugó
Tovább olvasom

1.6 16V benzin (1.6 16V 103kw 140LE 1598ccm) Eng.code: 5FT(EP6DT) Type id: 28595

1.6 16V benzin (1.6 16V 110kw 150LE 1598ccm) Eng.code: 5FX(EP6DT) Type id: 31193

1.6 HDi diesel (1.6 16V 80kw 109LE 1560ccm) Eng.code: 9HY(DV6TED4),9HZ(DV6TED4) Type id: 22483

2.0 HDi 138 diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RHJ(DW10BTED4),RHR(DW10BTED4) Type id: 22484

2.0 HDi 165 diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1997ccm) Eng.code: RHH(DW10CTED4) Type id: 6640

2.0 i 16V benzin (2.0 16V 103kw 140LE 1997ccm) Eng.code: RFJ(EW10A) Type id: 22482

1.6 16V benzin (1.6 16V 110kw 150LE 1598ccm) Eng.code: 5FX(EP6DT) Type id: 32969

1.6 THP 140 benzin (1.6 16V 103kw 140LE 1598ccm) Eng.code: 5FT(EP6DT) Type id: 28597

2.0 HDi 138 diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RHJ(DW10BTED4),RHR(DW10BTED4) Type id: 19750

2.0 HDi 165 diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1997ccm) Eng.code: RHH(DW10CTED4) Type id: 6628

2.0 i 16V benzin (2.0 16V 103kw 140LE 1997ccm) Eng.code: RFJ(EW10A) Type id: 19748

1.2 benzin (1.2 12V 96kw 131LE 1199ccm) Eng.code: HNY(EB2DTS) Type id: 111986

1.6 16V benzin (1.6 16V 115kw 156LE 1598ccm) Eng.code: 5FV(EP6CDT) Type id: 31734

1.6 16V benzin (1.6 16V 88kw 120LE 1598ccm) Eng.code: 5FS(EP6C),5FW(EP6),EP6 Type id: 31733

1.6 BlueHDi 120 diesel (1.6 8V 88kw 120LE 1560ccm) Eng.code: BHZ(DV6FC) Type id: 108175

1.6 HDi diesel (1.6 16V 80kw 110LE 1560ccm) Eng.code: 9HZ(DV6TED4) Type id: 31737

1.6 HDi diesel (1.6 8V 84kw 114LE 1560ccm) Eng.code: 9HD(DV6C) Type id: 58878

1.6 THP 150 benzin (1.6 16V 110kw 150LE 1598ccm) Eng.code: 5FX(EP6DT) Type id: 108055

1.6 THP 163 benzin (1.6 16V 120kw 163LE 1598ccm) Eng.code: 5GZ(EP6FDT) Type id: 108056

1.6 THP 165 benzin (1.6 16V 121kw 165LE 1598ccm) Eng.code: 5GZ(EP6FDT) Type id: 117933

2.0 HDi 150 / BlueHDi 150 diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1997ccm) Eng.code: AHX(DW10FD),RHE(DW10CTED4) Type id: 31739

2.0 HDi diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1997ccm) Eng.code: RHH(DW10CTED4) Type id: 31740

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom