Powered by Smartsupp Citroen C4 I 2004-2011 (LC) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-199761
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1543424
Termékfotó
Sachs futómű rugó 347mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 996 999
Kártyaszám: 1543496
12
13 020 Ft-tól
Jellemző méret:
E
Hossz [mm]:
347
Külső átmérő [mm]:
108
Átmérő [mm]:
10,65
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Skf futómű rugó hátsótengely,348mm,persely nélkül
Gyártó: SKF
Cikkszám: VKDL 33112
Kártyaszám: 1543500
5
14 560 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Hossz [mm]:
348
Tömeg [kg]:
1,55
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
108
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
persely nélkül
Menetek száma:
7,75
huzalátmérő [mm]:
11
Termékfotó
Suplex futómű rugó hátsótengely,348mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 24155
Kártyaszám: 1543512
5
18 740 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
hátsótengely
huzalátmérő [mm]:
11
Hossz [mm]:
348
Külső átmérő [mm]:
108
Tömeg [kg]:
1,55
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5102.L0)
CITROEN (5102.W3)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.4 16V benzin (1.4 16V 65kw 88LE 1360ccm) Eng.code: KFU(ET3J4) Type id: 18339

1.6 16V benzin (1.6 16V 80kw 109LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 18340

1.4 16V benzin (1.4 16V 65kw 88LE 1360ccm) Eng.code: KFU(ET3J4) Type id: 18332

1.6 16V Bio-Flex benzin/etanol (1.6 16V 80kw 109LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 27579

1.6 16V benzin (1.6 16V 80kw 109LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 18333

1.2 THP 110 benzin (1.2 12V 81kw 110LE 1199ccm) Eng.code: HNV(EB2DTM),HNZ(EB2DT) Type id: 115056

1.2 THP 130 benzin (1.2 12V 96kw 130LE 1199ccm) Eng.code: HNY(EB2DTS) Type id: 108163

1.6 BlueHDi 100 diesel (1.6 8V 73kw 99LE 1560ccm) Eng.code: BHY(DV6FD) Type id: 113664

1.6 BlueHDi 115 diesel (1.6 8V 85kw 115LE 1560ccm) Eng.code: BHX(DV6FC) Type id: 117927

1.6 BlueHDi 120 diesel (1.6 8V 88kw 120LE 1560ccm) Eng.code: BHZ(DV6FC) Type id: 112027

1.6 HDi 115 diesel (1.6 8V 84kw 114LE 1560ccm) Eng.code: 9HD(DV6C) Type id: 58667

1.6 HDi 90 diesel (1.6 8V 68kw 92LE 1560ccm) Eng.code: 9HJ(DV6DTEDM),9HP(DV6DTED) Type id: 470

1.6 THP 155 benzin (1.6 16V 115kw 156LE 1598ccm) Eng.code: 5FV(EP6CDT) Type id: 467

1.6 VTi 120 benzin (1.6 16V 88kw 120LE 1598ccm) Eng.code: 5FS(EP6C) Type id: 434

1.6 HDi 110 diesel (1.6 8V 82kw 112LE 1560ccm) Eng.code: 9HR(DV6C) Type id: 6371

1.6 HDi 115 diesel (1.6 8V 84kw 114LE 1560ccm) Eng.code: 9HD(DV6C) Type id: 58671

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom