Powered by Smartsupp Peugeot 308 I 2007-2014 SW kombi kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet kinyomócsapágy nélkül

Citroen C4 1.6 benzin,Peugeot 308 1.6 benzin
Cikkszám: 3000 950 722
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1544402

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (2052 P0)
CITROEN (2052 W0)

CITROEN (9670270280)

PEUGEOT (2052L9)
PEUGEOT (9670270280)

PEUGEOT (2052 L8)

PEUGEOT (9671387180)

PEUGEOT (2052 W0)


Tovább olvasom
Átmérő [mm]
230
Agyprofil
18,4x21,6-18N
Fogszám
18
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
kinyomócsapágy nélkül
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.6 THP 150 benzin (1.6 16V 110kw 150LE 1598ccm) Eng.code: 5FX(EP6DT) Type id: 28593

1.6 THP 140 benzin (1.6 16V 103kw 140LE 1598ccm) Eng.code: 5FT(EP6DT) Type id: 28591

1.6 THP 150 benzin (1.6 16V 110kw 150LE 1598ccm) Eng.code: 5FX(EP6DT) Type id: 28590

1.6 16V benzin (1.6 16V 103kw 140LE 1598ccm) Eng.code: 5FT(EP6DT) Type id: 30846

1.6 16V benzin (1.6 16V 110kw 150LE 1598ccm) Eng.code: 5FX(EP6DT) Type id: 23381

1.6 16V benzin (1.6 16V 128kw 174LE 1598ccm) Eng.code: 5FY(EP6DTS) Type id: 26606

1.6 16V benzin (1.6 16V 103kw 140LE 1598ccm) Eng.code: 5FT(EP6DT) Type id: 31166

1.6 16V benzin (1.6 16V 110kw 150LE 1598ccm) Eng.code: 5FX(EP6DT) Type id: 26612

1.6 16V benzin (1.6 16V 128kw 174LE 1598ccm) Eng.code: 5FY(EP6DTS) Type id: 26613

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom