Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-199747
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1544502
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
16 360 Ft
-12%
Online ár:
14 350 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,442mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RC2348
Kártyaszám: 1543461
17
12 900 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
AC
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,46
Vastagság 1 [mm]:
12,8
Külső átmérő [mm]:
169
Hossz [mm]:
442
Termékfotó
Monroe futómű rugó 444mm,elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SE3391
Kártyaszám: 1543477
15
11 560 Ft-tól
Hossz [mm]:
444
Tömeg [kg]:
2,73
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
170
Csomagolási hossz [mm]:
50
Csomagolási szélesség [cm]:
18,5
Csomagolási magasság [cm]:
18,5
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
12,75
Garancia:
5 év garancia
huzalátmérő [mm]:
12,8
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,443mm,persellyel
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 24102
Kártyaszám: 1544211
2
17 820 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
huzalátmérő [mm]:
12,75
Hossz [mm]:
443
Külső átmérő [mm]:
169
Tömeg [kg]:
2,5
specifikáció:
with protective tube
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
persellyel
huzalátmérő [mm]:
12,8
Termékfotó
TRW futómű rugó elsőtengely,443mm
Gyártó: TRW
Cikkszám: JCS442
Kártyaszám: 1544508
14
18 270 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Vastagság [mm]:
12,75
Hossz [mm]:
443
Külső átmérő 1 [mm]:
169
Tömeg [kg]:
2,5
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.6 HDi Dízel 1560 66kW (90LE) 1560ccm 9HX (DV6ATED4) 18336

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 18334

2.0 16V Benzin 1997 103kW (140LE) 1997ccm RFJ (EW10A) 18335

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 32800

1.6 HDi Dízel 1560 66kW (90LE) 1560ccm 9HX (DV6ATED4) 18343

1.6 THP 150 Benzin 1598 110kW (150LE) 1598ccm 5FX (EP6DT) 28593

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 18341

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom