Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-251802
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1548132
2 munkanap alatt beszerezhető 10+ db.
Bolti ár:
18 580 Ft
-12%
Online ár:
16 300 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Monroe futómű rugó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3823
Kártyaszám: 1547526
10
18 070 Ft-tól
Tömeg [kg]:
2,1
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [mm]:
55,7
Csomagolási szélesség [cm]:
17,9
Csomagolási magasság [cm]:
18
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,423mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH2080
Kártyaszám: 1548146
11
17 410 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,28
Vastagság 1 [mm]:
12,5
Külső átmérő [mm]:
153
Hossz [mm]:
423
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

PEUGEOT (5002.SY)
PEUGEOT (5002.SZ)
PEUGEOT (5002.TE)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.2 THP 130 Benzin 1199 96kW (130LE) 1199ccm HNY (EB2DTS) 108163

1.6 BlueHDi 120 Dízel 1560 88kW (120LE) 1560ccm BHZ (DV6FC) 112027

1.6 HDi 110 Dízel 1560 82kW (112LE) 1560ccm 9HR (DV6C) 472

1.6 HDi 115 Dízel 1560 84kW (114LE) 1560ccm 9HD (DV6C) 58667

1.6 VTi 120 Benzin 1598 88kW (120LE) 1598ccm 5FS (EP6C) 434

1.6 THP 155 Benzin 1598 115kW (156LE) 1598ccm 5FV (EP6CDT) 6349

1.6 VTi 120 Benzin 1598 88kW (120LE) 1598ccm 5FS (EP6C) 6348

1.4 16V Benzin 1397 70kW (95LE) 1397ccm 8FS (EP3)EP3 23379

1.4 16V Benzin 1397 72kW (98LE) 1397ccm 8FR (EP3) 33267

1.6 16V Benzin 1598 103kW (140LE) 1598ccm 5FT (EP6DT) 30846

1.6 16V Benzin 1598 110kW (150LE) 1598ccm 5FX (EP6DT) 23381

1.6 16V Benzin 1598 88kW (120LE) 1598ccm 5FW (EP6)EP6 23380

1.6 BioFlex Benzin/Etanol 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 5975

1.6 THP 16V Benzin 1598 115kW (156LE) 1598ccm 5FV (EP6CDT) 33269

2.0 Bioflex Benzin/Etanol 1997 103kW (140LE) 1997ccm RFJ (EW10A) 118675

1.4 16V Benzin 1397 70kW (95LE) 1397ccm 8FS (EP3) 26610

1.4 16V Benzin 1397 72kW (98LE) 1397ccm 8FR (EP3) 32810

1.6 16V Benzin 1598 88kW (120LE) 1598ccm 5FW (EP6)EP6 26611

1.6 Bioflex Benzin/Etanol 1587 82kW (112LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 32815

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom