Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,felül csavarorsó

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-313904
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1551011
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
45 540 Ft
-9%
Online ár:
41 400 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5036.15)
CITROEN (98 302 639 80)
CITROEN (98 302 640 80)
CITROEN (98 336 966 80)
CITROEN (98 336 967 80)
PEUGEOT (YL00317980)

PEUGEOT (YL00731080)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
rugóstagos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés
alul bilincs
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.2 PureTech 130 Benzin 1199 96kW (131LE) 1199ccm HNS (EB2ADTS) 132839

1.5 BlueHDi 130 Dízel 1499 96kW (131LE) 1499ccm YHZ (DV5RC) 132841

1.6 Hybrid Benzin/elektromos 1598 133kW (181LE) 1598ccm 5GF (EP6FADTXD) 138209

1.6 Hybrid Benzin/elektromos 1598 165kW (224LE) 1598ccm 138210

1.6 PureTech 180 Benzin 1598 133kW (181LE) 1598ccm 5GF (EP6FADTXD) 132840

1.6 THP 150 Benzin 1598 110kW (150LE) 1598ccm 5GX (EP6FDTMD) 137825

1.6 THP 165 Benzin 1598 121kW (165LE) 1598ccm 5GY (EP6FDTM) 136281

2.0 BlueHDi 180 Dízel 1997 130kW (177LE) 1997ccm EHZ (DW10FC) 132842

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom