Univerzális menü

Sachs futómű rugó 420mm,hátsótengely,tolótetővel szerelt járművekhez

Citroen C8,Fiat Ulysse,Lancia Phedra,Peugeot 807
Cikkszám: 996 757
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1567786
1 munkanap alatt beszerezhető 8 db.
Bolti ár:
22 040 Ft
-9%
Online ár:
20 040 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (219)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5102 H0)

FIAT (1493742080)
LANCIA (1493742080)

PEUGEOT (5102 H0)


További olvasom
Hossz [mm]
420
Külső átmérő [mm]
133
Átmérő [mm]
12,5
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.0 16V Benzin 1997 103kW (140LE) 1997ccm RFJ (EW10A) 19011

2.0 Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 16726

2.0 HDi 135 Dízel 1997 100kW (136LE) 1997ccm RHD (DW10CB)RHD (DW10CTED4)RHR (DW10BTED4) 19681

2.0 HDi 165 Dízel 1997 120kW (163LE) 1997ccm RHH (DW10CTED4) 5244

2.0 HDi Dízel 1997 79kW (107LE) 1997ccm RHM (DW10ATED4)RHT (DW10ATED4) 16729

2.0 HDi Dízel 1997 88kW (120LE) 1997ccm RHK (DW10UTED4) 23048

2.2 Benzin 2230 116kW (158LE) 2230ccm 3FZ (EW12J4) 16727

3.0 V6 Benzin 2946 150kW (204LE) 2946ccm XFX (ES9J4S) 16728

2.0 (179BXA11 179BXA1A) Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 16892

2.0 D Multijet Dízel 1997 100kW (136LE) 1997ccm RHR 23354

2.0 D Multijet Dízel 1997 88kW (120LE) 1997ccm RHK 23353

2.0 JTD Dízel 1997 79kW (107LE) 1997ccm RHM (DW10ATED4) 17494

2.0 JTD Dízel 1997 80kW (109LE) 1997ccm RHW (DW10ATED4) 16894

3.0 Benzin 2946 150kW (204LE) 2946ccm XFW 16893

2.0 (179AXA11 179AXA1A) Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 16804

2.0 D Multijet (179.AXL1B 179.BXL1B) Dízel 1997 100kW (136LE) 1997ccm RHR (DW10BTED4) 23358

2.0 JTD (179.AXE1A) Dízel 1997 79kW (107LE) 1997ccm RHM (DW10ATED4) 17797

2.0 JTD (179.AXH1B 179.BXH1B) Dízel 1997 88kW (120LE) 1997ccm RHK (DW10UTED4) 19526

2.0 JTD (179AXB1A) Dízel 1997 80kW (109LE) 1997ccm RHW (DW10ATED4) 16806

3.0 V6 (179.BXD11) Benzin 2946 150kW (204LE) 2946ccm ES9 J4S 16805

2.0 16V Benzin 1997 103kW (140LE) 1997ccm RFJ (EW10A) 19004

2.0 Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 16666

2.0 HDI Dízel 1997 100kW (136LE) 1997ccm RHR (DW10BTED4)RHR (DW10CB) 19771

2.0 HDi Dízel 1997 120kW (163LE) 1997ccm RHH (DW10CTED4) 5298

2.0 HDi Dízel 1997 79kW (107LE) 1997ccm RHM (DW10ATED4)RHT (DW10ATED4)RHW (DW10ATED4) 16669

2.0 HDi Dízel 1997 80kW (109LE) 1997ccm RHW (DW10ATED4) 28828

2.0 HDi Dízel 1997 88kW (120LE) 1997ccm RHK (DW10UTED4) 27570

3.0 V6 Benzin 2946 150kW (204LE) 2946ccm XFX (ES9J4S) 16668

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom