Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Citroen C-Crosser,Mitsubishi Outlander,Peugeot 4007
Cikkszám: 317 100
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1570513
1 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
15 370 Ft
-12%
Online ár:
13 490 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 1 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(167)

Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 349040
Kártyaszám: 1570479
17
17 960 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugóval
Termékfotó
TRW lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: TRW
Cikkszám: JGT1190T
Kártyaszám: 1570517
9
11 150 Ft-tól
Tengelyenként:
1
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Hossz 1 [mm]:
437
Hossz 2 [mm]:
316
Átmérő [mm]:
45
állócsőátmérő [mm]:
12
Figyeljen a műszaki adatokra:
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
dugattyúrúd átmérő [mm]:
12
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5206 YN)
CITROEN (5206 LE)

MITSUBISHI (4162A050)

PEUGEOT (5206 YN)


További olvasom
Lengéscsillapító-típus
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Jellemző méret
SEOV30/12.5X148A
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.2 HDi Dízel 2179 115kW (156LE) 2179ccm 4HK (DW12ME5)4HN (DW12MTED4) 22480

2.4 16V Benzin 2360 125kW (170LE) 2360ccm SFZ (4B12 MMC) 31175

2.4 16V Benzin 2360 125kW (170LE) 2360ccm 4B12 11207

2.0 DI-D Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BSY 22491

2.2 DI-D 4WD Dízel 2179 115kW (156LE) 2179ccm 4HK4HN 26633

2.2 DI-D 4WD Dízel 2268 103kW (140LE) 2268ccm 4N14 3844

2.2 DI-D 4WD Dízel 2268 130kW (177LE) 2268ccm 4N14 500

2.2 DI-D Dízel 2268 130kW (177LE) 2268ccm 4N14 476

2.4 (CW5W) Benzin 2360 125kW (170LE) 2360ccm 4B12 28044

2.4 4WD (CW5W) Benzin 2360 125kW (170LE) 2360ccm 4B12 22492

3.0 4WD (CW6W) Benzin 2998 162kW (220LE) 2998ccm 6B31 28043

2.2 HDi Dízel 2179 115kW (156LE) 2179ccm 4HK (DW12ME5)4HN (DW12MTED4) 22487

2.4 16V Benzin 2360 125kW (170LE) 2360ccm SFY (4B12-MMC)SFZ (4B12-MMC) 27569

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom