Powered by Smartsupp Citroen EVASION 1994-2002 egyterű (22, U6) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet

Citroen Evasion,Fiat Ulysse,Peugeot 806,Expert
Cikkszám: 3000 857 701
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1576857
Termékfotó
Valeo kuplungkészlet kuplung nyomólappal,kuplungtárcsával,kinyomó csapággyal
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 821336
Kártyaszám: 1576862
20
51 062 Ft-tól
Új alkatrész:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
kuplung nyomólappal
Külső átmérő [mm]:
215
Kinyomó erő [N]:
4 400
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kuplungtárcsával
Külső átmérő 1 [mm]:
215
Fogszám:
18
Agyprofil:
20,97 x 18,2
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kinyomó csapággyal
Működtetési mód:
nyomó működtetés
Tömeg [kg]:
5,795
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
215
Kuplung:
Nyomással működtetett tengelykapcs. rendelkező járművekhez
Előfeszítő erő [N]:
4 400
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (2050 89)
CITROEN (2055 Z4)
CITROEN (2050 T1)

FIAT (9402050900)

PEUGEOT (2055 Z4)
PEUGEOT (2051 63)
PEUGEOT (2050 90)
PEUGEOT (2004 W6)
PEUGEOT (2050 T1)


Tovább olvasom
Átmérő [mm]
215
Agyprofil
18,25x20,6-18N
Fogszám
18
csak készletben elérhető
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.8 benzin (1.8 8V 73kw 99LE 1761ccm) Eng.code: LFZ(XU7JP) Type id: 8680

2.0 benzin (2.0 8V 89kw 121LE 1998ccm) Eng.code: RFU(XU10J2/C) Type id: 4051

1.8 (220.BB5) benzin (1.8 8V 73kw 99LE 1761ccm) Eng.code: LFW(XU7JP) Type id: 8847

2.0 (220.AC5) benzin (2.0 8V 89kw 121LE 1998ccm) Eng.code: RFU(XU10J2C) Type id: 3786

2.0 benzin (2.0 8V 89kw 121LE 1998ccm) Eng.code: RFU(XU10J2) Type id: 3740

1.8 benzin (1.8 8V 74kw 101LE 1761ccm) Eng.code: LFZ(XU7JP) Type id: 19818

1.8 benzin (1.8 8V 74kw 101LE 1761ccm) Eng.code: LFZ(XU7JP) Type id: 19819

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom