Powered by Smartsupp Peugeot BOXER 2001-2006 busz (244, Z) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-222223
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1600013
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,440mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RA1777
Kártyaszám: 1594815
19
30 027 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
AA
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
6,98
Vastagság 1 [mm]:
18
Külső átmérő [mm]:
185
Hossz [mm]:
440
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,480mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 07099
Kártyaszám: 1600023
12
42 788 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
Színjelzés:
szürke (2x)
Színjelzés:
zöld
választható:
színjelzés - szín 1:
szürke (2x)
színjelzés - szín 2:
sárga
huzalátmérő [mm]:
17,5
Hossz [mm]:
480
Külső átmérő [mm]:
185
Tömeg [kg]:
6,1
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5002.CV)
CITROEN (5002.HE)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.0 HDi diesel (2.0 8V 62kw 84LE 1997ccm) Eng.code: RHV(DW10UTD) Type id: 16663

2.0 benzin (2.0 8V 81kw 110LE 1998ccm) Eng.code: XU10J2 Type id: 16662

2.2 HDi diesel (2.2 8V 74kw 101LE 2179ccm) Eng.code: 4HY(DW12UTED) Type id: 16664

2.8 HDi diesel (2.8 8V 94kw 128LE 2798ccm) Eng.code: 8140.43S Type id: 16665

2.0 HDi diesel (2.0 8V 62kw 84LE 1997ccm) Eng.code: RHV(DW10UTD) Type id: 16760

2.0 benzin (2.0 8V 81kw 110LE 1998ccm) Eng.code: XU10J2 Type id: 16759

2.2 HDi diesel (2.2 8V 74kw 101LE 2179ccm) Eng.code: 4HY(DW12UTED) Type id: 16761

2.8 HDi diesel (2.8 8V 107kw 146LE 2798ccm) Eng.code: 8140.43N Type id: 18236

2.8 HDi diesel (2.8 8V 94kw 128LE 2798ccm) Eng.code: 8140.43S Type id: 16762

2.0 HDi diesel (2.0 8V 62kw 84LE 1997ccm) Eng.code: RHV(DW10UTD) Type id: 16764

2.2 HDi diesel (2.2 8V 74kw 101LE 2179ccm) Eng.code: 4HY(DW12UTED) Type id: 16765

2.8 HDi diesel (2.8 8V 107kw 146LE 2798ccm) Eng.code: 8140.43N Type id: 18235

2.8 HDi diesel (2.8 8V 94kw 128LE 2798ccm) Eng.code: 8140.43S Type id: 16766

2.0 BiFuel benzin/LPG (2.0 8V 81kw 110LE 1998ccm) Type id: 29748

2.0 benzin (2.0 8V 81kw 110LE 1998ccm) Eng.code: RFL(XU10J2U) Type id: 16642

2.0 BiFuel benzin/LPG (2.0 8V 81kw 110LE 1998ccm) Type id: 29761

2.0 benzin (2.0 8V 81kw 110LE 1998ccm) Eng.code: RFL(XU10J2U) Type id: 16755

2.2 HDi diesel (2.2 8V 74kw 101LE 2179ccm) Eng.code: 4HY(DW12UTED) Type id: 16754

2.8 HDi 4x4 diesel (2.8 8V 94kw 128LE 2798ccm) Eng.code: 8140.43S(F28DTCR) Type id: 16757

2.8 HDi diesel (2.8 8V 107kw 146LE 2798ccm) Eng.code: 8140.43N Type id: 19343

2.8 HDi diesel (2.8 8V 94kw 128LE 2798ccm) Eng.code: 8140.43S(F28DTCR) Type id: 16749

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom