Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-116621
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1617846
2 munkanap alatt beszerezhető 10+ db.
Bolti ár:
16 470 Ft
-12%
Online ár:
14 450 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb 147mm,126mm,gumi,első tengely bal
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 09020
Kártyaszám: 1615079
42
6 350 Ft-tól
Hossz [mm]:
147
Szélesség [mm]:
126
Vastagság [mm]:
37
Belső átmérő [mm]:
20
Magasság [mm]:
37
Külső átmérő [mm]:
64
Külső menet mérete:
M8 x 1,25
Anyag:
Gumi
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,45
OE-számhoz:
5038.50
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb görgőscsapággyal
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK010
Kártyaszám: 1615087
16
11 210 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,6
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
Csomagolási hossz [mm]:
13,2
Csomagolási szélesség [cm]:
11
Csomagolási magasság [cm]:
10,7
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 17463 01
Kártyaszám: 1617855
9
10 260 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Tengelyenként:
2
Alternatív javítókészlet:
31466 01
OE-számhoz:
5038 15
OE-számhoz:
5038 50
OE-számhoz:
96 140 317 80
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

PEUGEOT (5038.15)

PEUGEOT (503815S)

PEUGEOT (5038.50)

PEUGEOT (503850S)
PEUGEOT (503850S1)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.0 X Benzin 954 33kW (45LE) 954ccm CDY (TU9M) 5547

1.0 X Benzin 954 37kW (50LE) 954ccm CDZ (TU9M) 15101

1.1 X SX Benzin 1124 40kW (54LE) 1124ccm HDZ (TU1M) 5548

1.1 X SX Benzin 1124 44kW (60LE) 1124ccm HDZ (TU1M)HFX (TU1JP) 11172

1.4 VTS Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFW (TU3JP)KFX (TU3JP) 5549

1.5 D Dízel 1527 40kW (54LE) 1527ccm VJY (TUD5) 5551

1.5 D Dízel 1527 42kW (57LE) 1527ccm VJZ (TUD5) 5616

1.5 D Dízel 1527 43kW (58LE) 1527ccm VJZ (TUD5) 28731

1.6 Benzin 1587 66kW (90LE) 1587ccm NFZ (TU5JP) 28184

1.6 Benzin 1587 74kW (101LE) 1587ccm NFT (TU5JP) 28185

1.6 Benzin 1587 88kW (120LE) 1587ccm NFX (TU5JP4) 28186

1.6 VTL VTR Benzin 1587 65kW (88LE) 1587ccm NFZ (TU5JP) 5550

1.6 VTS Benzin 1587 72kW (98LE) 1587ccm NFT (TU5JP) 18496

1.6 VTS Benzin 1587 87kW (118LE) 1587ccm NFX (TU5JP4) 5552

1.0 Benzin 954 33kW (45LE) 954ccm CDY (TU9M)TU9 2464

1.0 Benzin 954 37kW (50LE) 954ccm CDZ (TU9M) 8242

1.1 Benzin 1124 44kW (60LE) 1124ccm HDZ (TU1M) 2465

1.3 Benzin 1294 72kW (98LE) 1294ccm TU2J2 2466

1.4 Benzin 1360 51kW (69LE) 1360ccm K5A (TU3) 22443

1.4 Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KDX (TU3MC)KDY (TU3M) 2467

1.4 Benzin 1361 69kW (94LE) 1361ccm KFZ (TU3J2/Z) 2468

1.4 D Dízel 1361 37kW (50LE) 1361ccm K9Y (TUD3Y) 2463

1.5 D Dízel 1527 40kW (54LE) 1527ccm VJY (TUD5) 3738

1.5 D Dízel 1527 43kW (58LE) 1527ccm VJY (TUD5)VJZ (TUD5) 8582

1.6 Benzin 1587 65kW (88LE) 1587ccm NFZ (TU5JP) 2469

1.6 Benzin 1587 76kW (103LE) 1587ccm NFY (TU5J2) 3729

1.0 i Benzin 954 33kW (45LE) 954ccm CDY (TU9M) 5619

1.0 i Benzin 954 37kW (50LE) 954ccm CDZ (TU9M) 8396

1.1 i Benzin 1124 40kW (54LE) 1124ccm HDY (TU1M+) 8395

1.1 i Benzin 1124 44kW (60LE) 1124ccm HDZ (TU1M+)HFX (TU1JP) 5620

1.4 i Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFW (TU3JP)KFX (TU3JP) 5621

1.5 D Dízel 1527 40kW (55LE) 1527ccm VJY (TUD5) 5625

1.5 D Dízel 1527 42kW (57LE) 1527ccm VJX (TUD5)VJY (TUD5)VJZ (TUD5) 16156

1.6 S16 Benzin 1587 87kW (118LE) 1587ccm NFX (TU5J4) 5623

1.6 i Benzin 1587 65kW (89LE) 1587ccm NFZ (TU5JP) 5622

1.6 i Benzin 1587 74kW (101LE) 1587ccm NFW (TU5J2)NFY (TU5J2) 5624

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom