Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító első tengely jobb,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-168672
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1632331
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
40 170 Ft
-9%
Online ár:
36 520 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Kyb lengéscsillapító első tengely jobb,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 333838
Kártyaszám: 1476719
11
24 750 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Páros cikkszám:
333839
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító első tengely jobb,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 333734
Kártyaszám: 1634123
9
25 120 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Páros cikkszám:
333735
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: G16422
Kártyaszám: 1634132
30
21 410 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Tömeg [kg]:
3,7
Furatátmérő [mm]:
32
Hossz 1 [mm]:
315
Hossz 2 [mm]:
480
Páros cikkszám:
G16423
Csomagolási hossz [mm]:
51,8
Csomagolási szélesség [cm]:
18,2
Csomagolási magasság [cm]:
18,3
Vámtarifa szám:
87 088 035
Csapátmérő [mm]:
22
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
22
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK097
A javasolt tartozék cikkszáma:
PK006
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK510
Termékfotó
LENGESCSILLAPITO
Gyártó: OMNICRAFT
Cikkszám: 2165965
Kártyaszám: 1634136
6
29 460 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Átmérő [mm]:
51
Menetméret:
M14x1,5
Hossz 1 [mm]:
485
Hossz 2 [mm]:
302
dugattyúrúd átmérő [mm]:
20
Tengelyenként:
1
Figyeljen a műszaki adatokra:
Páros cikkszám:
JGM3934SR
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító jobb,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 312 404
Kártyaszám: 1634138
7
25 930 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SFE30/20X177A
Beépítési oldal:
jobb
Páros cikkszám:
312 405
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5202 JP)
CITROEN (5202 JV)
CITROEN (5202.CJ)
CITROEN (5202.CP)
CITROEN (5202.CR)
CITROEN (5202.CT)
CITROEN (5202CL)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Páros cikkszám
22-168665
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 17678

1.4 i Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFW (TU3JP)KFX (TU3JP) 8803

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 15599

1.9 D Dízel 1868 51kW (70LE) 1868ccm WJY (DW8B)WJZ (DW8) 10199

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 15600

2.0 HDi 109 Dízel 1997 80kW (109LE) 1997ccm RHZ (DW10ATED) 16246

2.0 HDi 90 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 13182

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 17680

1.4 i Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFW (TU3JP)KFX (TU3JP) 8913

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 15601

1.9 D Dízel 1868 51kW (70LE) 1868ccm WJY (DW8B)WJZ (DW8) 10200

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 15602

2.0 HDI 90 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 13183

2.0 HDi 109 Dízel 1997 80kW (109LE) 1997ccm RHZ (DW10ATED) 16249

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 17679

1.4 i Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFW (TU3JP)KFX (TU3JP) 15123

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 15638

1.9 D Dízel 1868 51kW (70LE) 1868ccm WJY (DW8B)WJZ (DW8) 15125

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 15639

2.0 HDI 90 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 16248

2.0 HDi 109 Dízel 1997 80kW (109LE) 1997ccm RHZ (DW10ATED) 16247

2.0 i 16V Benzin 1998 120kW (163LE) 1998ccm RFS (XU10J4RS) 9098

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom