Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító hátsótengely,olajnyomásos,kétcsöves,felül szem

Citroen Xsara
Cikkszám: 312 415
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1632404
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
30 920 Ft
-9%
Online ár:
28 110 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: BILSTEIN
Cikkszám: 19-168685
Kártyaszám: 1632328
13
25 710 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
További termékek
Lengéscsillapító-típus
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
olajnyomásos
Jellemző méret
S32/15X87A
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 17678

1.4 i Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFW (TU3JP)KFX (TU3JP) 8803

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 15599

1.9 D Dízel 1868 51kW (70LE) 1868ccm WJY (DW8B)WJZ (DW8) 10199

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 15600

2.0 HDi 109 Dízel 1997 80kW (109LE) 1997ccm RHZ (DW10ATED) 16246

2.0 HDi 90 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 13182

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 17680

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 15601

1.9 D Dízel 1868 51kW (70LE) 1868ccm WJY (DW8B)WJZ (DW8) 10200

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 15602

2.0 HDI 90 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 13183

2.0 HDi 109 Dízel 1997 80kW (109LE) 1997ccm RHZ (DW10ATED) 16249

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 17679

1.4 i Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFW (TU3JP)KFX (TU3JP) 15123

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 15638

1.6 i Benzin 1587 65kW (88LE) 1587ccm NFZ (TU5JP) 16559

1.8 i 16V Benzin 1761 81kW (110LE) 1761ccm LFY (XU7JP4) 9097

1.8 i Benzin 1761 66kW (90LE) 1761ccm LFX (XU7JB) 9096

1.8 i Benzin 1761 74kW (101LE) 1761ccm LFZ (XU7JP) 16560

1.9 D Dízel 1868 51kW (70LE) 1868ccm WJY (DW8B)WJZ (DW8) 15125

1.9 D Dízel 1905 50kW (68LE) 1905ccm DJY (XUD9A) 15126

1.9 TD Dízel 1905 66kW (90LE) 1905ccm DHY (XUD9TE/Y) 15124

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 15639

2.0 HDI 90 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 16248

2.0 HDi 109 Dízel 1997 80kW (109LE) 1997ccm RHZ (DW10ATED) 16247

2.0 i 16V Benzin 1998 120kW (163LE) 1998ccm RFS (XU10J4RS) 9098

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom