Univerzális menü

Bilstein porvédő készlet lengéscsillapító

B1 OE Replacement
Cikkszám: 11-305828
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1649923
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
19 860 Ft
-12%
Online ár:
17 420 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

RENAULT (55 24 062 38R)
RENAULT (82 00 814 709)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.2 TCe 125 4x4 Benzin 1197 92kW (125LE) 1197ccm H5F 410 115494

1.5 dCi 4x4 Dízel 1461 66kW (90LE) 1461ccm K9K 884K9K 894 5378

1.5 dCi 4x4 Dízel 1461 80kW (109LE) 1461ccm K9K 658K9K 856K9K 858K9K 898 100515

1.5 dCi 4x4 Dízel 1461 81kW (110LE) 1461ccm K9K 856K9K 858K9K 898 5389

1.6 16V 4x4 Benzin 1598 77kW (105LE) 1598ccm K4M 606 33040

1.6 SCe 115 4x4 Benzin 1598 84kW (115LE) 1598ccm H4M 430H4M 730H4M 738 115498

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom