Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-045508
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1712065
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
34 500 Ft
-9%
Online ár:
31 360 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Kyb lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 333750
Kártyaszám: 1708783
10
24 690 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 333749
Kártyaszám: 1709491
9
22 450 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: 16707
Kártyaszám: 1712542
14
19 320 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Tömeg [kg]:
4,5
Furatátmérő [mm]:
32
Csomagolási hossz [mm]:
51,8
Csomagolási szélesség [cm]:
18,2
Csomagolási magasság [cm]:
18,3
Vámtarifa szám:
87 088 035
Csapátmérő [mm]:
22
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
22
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK051
A javasolt tartozék cikkszáma:
PK006
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FIAT (0046407181)
FIAT (0046407183)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés
alul bilincs
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.8 GT 16V (182.BC) Benzin 1747 83kW (113LE) 1747ccm 182 A2.000 5153

1.9 D Dízel 1929 48kW (65LE) 1929ccm 160 A7.000 9088

1.9 JTD 105 Dízel 1910 77kW (105LE) 1910ccm 182 B4.000 10583

1.9 JTD Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm 182 B9.000 19315

1.9 TD 100 S (182.BF) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm 182 A7.000 5739

1.9 TD 75 S (182.BF) Dízel 1910 55kW (75LE) 1910ccm 182 A8.000 5740

1.8 GT (182.AC) Benzin 1747 83kW (113LE) 1747ccm 182 A2.000 5156

1.9 D Dízel 1929 48kW (65LE) 1929ccm 160 A7.000 9089

1.9 JTD 105 Dízel 1910 77kW (105LE) 1910ccm 182 B4.000 10582

1.9 JTD Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm 182 B9.000 19314

1.9 TD 100 S (182.AF) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm 182 A7.000 5743

1.9 TD 75 S (182.AF) Dízel 1910 55kW (75LE) 1910ccm 182 A8.000 5746

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom