Powered by Smartsupp Fiat CROMA 2005-2011 (194) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-215065
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1724872
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
29 890 Ft
-9%
Online ár:
27 180 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Sachs futómű rugó 366mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 998 028
Kártyaszám: 1724887
14
20 790 Ft-tól
Jellemző méret:
CC-SL
Hossz [mm]:
366
Külső átmérő [mm]:
164
Átmérő [mm]:
13,4
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FIAT (51755684)
FIAT (51757482)

OPEL (312172)
OPEL (312173)
OPEL (312347)
OPEL (312349)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.9 D Multijet (194AXB1B) diesel (1.9 8V 88kw 120LE 1910ccm) Eng.code: 939A1.000 Type id: 18903

1.9 D Multijet (194AXC1B, 194AXC12) diesel (1.9 16V 110kw 150LE 1910ccm) Eng.code: 939A2.000 Type id: 18904

1.9 D Multijet diesel (1.9 16V 100kw 136LE 1910ccm) Eng.code: 939A8.000 Type id: 12052

1.9 D Multijet diesel (1.9 8V 85kw 115LE 1910ccm) Eng.code: 939A7.000 Type id: 31616

2.2 16V benzin (2.2 16V 108kw 147LE 2198ccm) Eng.code: 194A1.000 Type id: 18889

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom