Powered by Smartsupp Fiat DOBLO 2001-2010 dobozos/egyterű (223) lengéscsillapító
Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül szem

Fiat Doblo
Cikkszám: 290 034
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1732779

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FIAT (51714755)
FIAT (46789873)
FIAT (46824681)


Tovább olvasom
Lengéscsillapító-típus
Teleszkópos lengéscsillapító
Jellemző méret
SE32X164AWN
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító-típus
Löketfüggő csillapítás
csak párban cserélendő
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.2 (223ZXA1A) benzin (1.2 8V 48kw 65LE 1242ccm) Eng.code: 223A5.000 Type id: 15627

1.6 16V (223ZXD1A) benzin (1.6 16V 76kw 103LE 1596ccm) Eng.code: 182B6.000 Type id: 16660

1.6 Natural Power benzin/CNG (1.6 16V 76kw 103LE 1596ccm) Eng.code: 182B6.000 Type id: 19329

1.9 D (223ZXB1A) diesel (1.9 8V 46kw 63LE 1910ccm) Eng.code: 223A6.000 Type id: 15628

1.9 JTD (223ZXE1A) diesel (1.9 8V 74kw 100LE 1910ccm) Eng.code: 182B9.000,223B2.000 Type id: 16661

1.9 JTD diesel (1.9 8V 77kw 105LE 1910ccm) Eng.code: 223A7.000,223B1.000 Type id: 17979

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom