Powered by Smartsupp Iveco DAILY III 1999-2006 Busz generátor
Univerzális menü

Bosch generátor 110amper,többszörös szíjtárcsával,vákuumszivattyú nélkül

Fiat Ducato 2.3 dízel,Iveco Daily 2.3 dízel,Daily 3.0 dízel
Cikkszám: 1 986 A00 522
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 1738618
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
83 820 Ft
-9%
Online ár:
76 200 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Bosch generátor 110amper,többszörös szíjtárcsával,vákuumszivattyú nélkül
Gyártó: BOSCH
Cikkszám: 0 986 046 060
Kártyaszám: 1738616
10
66 540 Ft-tól
cserealkatrész:
Feszültség [V]:
14
Generátor-töltőáram [A]:
110
Rögzítési mód:
kettős lengőkar
Generátor kivitel:
vákuumszivattyú nélkül
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]:
40,8
Forgásirány:
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák:
többszörös szíjtárcsával
Rovátkák száma:
7
Szíjtárcsaátmérő [mm]:
55
Bilincs:
L
Bilincs:
B+(M8)
Csatlakozókivitel száma:
PL87
Hossz [mm]:
188
javasolt javítási kiterjesztés:
Ékszíj/hosszbordás szíj
Termékfotó
Valeo generátor 110amper,szíjtárcsával
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 440704
Kártyaszám: 1738655
14
66 740 Ft-tól
cserealkatrész:
Feszültség [V]:
14
Generátor-töltőáram [A]:
110
Rögzítési mód:
kettős lengőkar
Helyzet/fok:
L 25
Forgásirány:
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák:
szíjtárcsával
Szíjtárcsák:
Hosszbordás ékszíj tárcsával
Bordák száma:
7
Szíjtárcsaátmérő [mm]:
55
Csatlakozó/szorító:
fordulatszámmérő csatlakozó nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
integrált szabályozóval
Tömeg [kg]:
6,14
Helyzet/fok:
L 25
Csatlakozás technika:
B+(M8)
Csatlakozás technika:
B+
Rögzítési mód:
Hárompontos rögzítés
Szíjtárcsaátmérő [mm]:
56
Bilincs:
B+
Termékfotó
Quality Workshop P generátor 110amper,többszörös szíjtárcsával
Gyártó: Quality Workshop Parts
Cikkszám: WGE200
Kártyaszám: 4833676
1
59 290 Ft-tól
Feszültség [V]:
14
Generátor-töltőáram [A]:
110
Rögzítési mód:
kettős lengőkar
Generátor kivitel:
vákuumszivattyú nélkül
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]:
40 9
Forgásirány:
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák:
többszörös szíjtárcsával
Rovátkák száma:
7
Szíjtárcsaátmérő [mm]:
55
Bilincs:
B+(M8) L
Csatlakozókivitel száma:
PL87
Hossz [mm]:
188
javasolt javítási kiterjesztés:
Ékszíj/hosszbordás szíj
Termékfotó
Hc-cargo generátor 110amper,többszörös szíjtárcsával
Gyártó: HC-Cargo
Cikkszám: 113279
Kártyaszám: 14053535
16
78 570 Ft-tól
Feszültség [V]:
14
Generátor-töltőáram [A]:
110
Csatlakozókivitel száma:
PL61
Szíjtárcsaátmérő [mm]:
54,8
Szíjtárcsák:
többszörös szíjtárcsával
Forgásirány:
óramutató járásával megegyező forgásirány
Rovátkák száma:
7
Hossz [mm]:
188,5
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FIAT (504009977)

IVECO (504009977)

UAZ (504009977)


Tovább olvasom
Feszültség [V]
14
Generátor-töltőáram [A]
110
Rögzítési mód
kettős lengőkar
Generátor kivitel
vákuumszivattyú nélkül
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]
40,9
Forgásirány
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák
többszörös szíjtárcsával
Rovátkák száma
7
Szíjtárcsaátmérő [mm]
55
Bilincs
B+(M8),L
Csatlakozókivitel száma
PL87
Hossz [mm]
188
javasolt javítási kiterjesztés
Ékszíj/hosszbordás szíj
Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom