Powered by Smartsupp Peugeot BOXER 2001-2006 busz (244, Z) elsőtengely porvédő készlet lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein porvédő készlet lengéscsillapító

B1 OE Replacement
Cikkszám: 11-267775
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1743115
1 munkanap alatt beszerezhető 5 db.
Bolti ár:
14 980 Ft
-12%
Online ár:
13 140 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Febi Bilstein porvédő készlet lengéscsillapító
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 36308
Kártyaszám: 1599253
3
6 140 Ft-tól
Vastagság [mm]:
190
Belső átmérő [mm]:
26
Külső átmérő [mm]:
85
Anyag:
PU (Poliuretán)
Anyag:
Műanyag
Beépítési oldal:
elsőtengely
Beépítési oldal:
hátsótengely
Tömeg [kg]:
0,15
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5033.42)

FIAT (1311245080)
FIAT (1313046080)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.0 benzin (2.0 8V 81kw 110LE 1998ccm) Eng.code: XU10J2 Type id: 16662

2.0 benzin (2.0 8V 81kw 110LE 1998ccm) Eng.code: XU10J2 Type id: 16759

2.0 HDi diesel (2.0 8V 62kw 84LE 1997ccm) Eng.code: RHV(DW10UTD) Type id: 16764

2.0 benzin (2.0 8V 81kw 110LE 1998ccm) Eng.code: RFL Type id: 58734

2.0 benzin (2.0 8V 81kw 110LE 1998ccm) Eng.code: RFL Type id: 16652

2.0 LPG benzin/LPG (2.0 8V 71kw 97LE 1998ccm) Eng.code: RFL Type id: 139255

2.0 benzin (2.0 8V 81kw 110LE 1998ccm) Eng.code: RFL Type id: 16648

2.0 BiFuel benzin/LPG (2.0 8V 81kw 110LE 1998ccm) Type id: 29748

2.0 benzin (2.0 8V 81kw 110LE 1998ccm) Eng.code: RFL(XU10J2U) Type id: 16642

2.0 BiFuel benzin/LPG (2.0 8V 81kw 110LE 1998ccm) Type id: 29761

2.0 benzin (2.0 8V 81kw 110LE 1998ccm) Eng.code: RFL(XU10J2U) Type id: 16755

2.2 HDi diesel (2.2 8V 74kw 101LE 2179ccm) Eng.code: 4HY(DW12UTED) Type id: 16754

2.8 HDi diesel (2.8 8V 107kw 146LE 2798ccm) Eng.code: 8140.43N Type id: 19342

2.8 HDi diesel (2.8 8V 94kw 128LE 2798ccm) Eng.code: 8140.43S(F28DTCR) Type id: 16753

2.0 BiFuel benzin/LPG (2.0 8V 81kw 110LE 1998ccm) Type id: 29599

2.0 HDi diesel (2.0 8V 62kw 84LE 1997ccm) Eng.code: RHV(DW10TD),RHV(DW10UTD) Type id: 16748

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom