Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-046758
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1756448
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
45 280 Ft
-9%
Online ár:
41 170 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Kyb lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 334861
Kártyaszám: 1756456
11
29 120 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: G16725
Kártyaszám: 1756464
24
39 510 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Tömeg [kg]:
4,7
Furatátmérő [mm]:
32
Csomagolási hossz [mm]:
51,8
Csomagolási szélesség [cm]:
18,2
Csomagolási magasság [cm]:
18,3
Vámtarifa szám:
87 088 035
Csapátmérő [mm]:
22
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
22
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK007
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FIAT (46463129)
FIAT (46463132)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés
alul bilincs
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.2 16V Benzin 1242 60kW (82LE) 1242ccm 182 B2.000 15699

1.4 80 12V Benzin 1370 59kW (80LE) 1370ccm 182 A3.000 5751

1.6 100 16V Benzin 1581 76kW (103LE) 1581ccm 182 A4.000 5757

1.6 16V Benzin 1581 75kW (102LE) 1581ccm 185 A3.000 10251

1.6 Benzin 1581 68kW (92LE) 1581ccm 185 A3.000 20480

1.6 Benzin 1596 76kW (103LE) 1596ccm 182 B6.000 27778

1.6 SX Benzin 1581 72kW (98LE) 1581ccm 182 B5.098 20481

1.8 115 16V Benzin 1747 83kW (113LE) 1747ccm 182 A2.000 5760

1.9 TD 100 (185AX_) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm 182 A7.000 5765

1.9 TD 75 Dízel 1910 55kW (75LE) 1910ccm 182 A8.000 5764

1.2 16V Benzin 1242 60kW (82LE) 1242ccm 182 B2.000 15700

1.4 80 12V Benzin 1370 59kW (80LE) 1370ccm 182 A3.000 5775

1.6 100 16V Benzin 1581 76kW (103LE) 1581ccm 182 A4.000 5776

1.6 Benzin 1596 76kW (103LE) 1596ccm 182 B6.000 25062

1.8 115 16V Benzin 1747 83kW (113LE) 1747ccm 182 A2.000 5777

1.9 JTD 105 (185BXN1A) Dízel 1910 77kW (105LE) 1910ccm 182 B4.000 12042

1.9 JTD 110 (185BXT1A) Dízel 1910 81kW (110LE) 1910ccm 186 A6.000 15827

1.9 TD 100 (185BX_) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm 182 A7.000182 B9.000 5780

1.9 TD 75 Dízel 1910 55kW (75LE) 1910ccm 182 A8.000 5779

2.0 150 20V Benzin 1998 110kW (150LE) 1998ccm 185 A8.000 15825

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom