Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-128290
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1759451
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
28 720 Ft
-9%
Online ár:
26 110 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Japanparts lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: JAPANPARTS
Cikkszám: MM-00009
Kártyaszám: 1011433
27
9 800 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: KYB
Cikkszám: 344115
Kártyaszám: 1011443
20
12 460 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,egycsöves,felül szem
Gyártó: KYB
Cikkszám: 554077
Kártyaszám: 1011444
6
31 420 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Egycsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 313 908
Kártyaszám: 1756467
5
16 000 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SE30/13X96A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
csak párban cserélendő:
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FIAT (46510793)
FIAT (46798864)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.6 (186AXC1A 186BMC1A 186BXC1A) Benzin 1596 76kW (103LE) 1596ccm 182 B6.000 28345

1.6 100 16V (186AXA1A) Benzin 1581 76kW (103LE) 1581ccm 182 A4.000 10499

1.9 JTD (186AXE1A) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm 186 A9.000 19984

1.9 JTD 105 (186AXB1A) Dízel 1910 77kW (105LE) 1910ccm 182 B4.000 10500

1.9 JTD 110 Dízel 1910 81kW (110LE) 1910ccm 186 A6.000 15828

1.9 JTD 115 Dízel 1910 85kW (115LE) 1910ccm 186 A8.000 16862

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom