Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-244683
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1769959
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
21 670 Ft
-9%
Online ár:
19 700 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb 185mm,115mm,gumi/fém,első tengely bal
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 12082
Kártyaszám: 1769963
31
9 170 Ft-tól
Hossz [mm]:
185
Szélesség [mm]:
115
Vastagság [mm]:
49
Belső átmérő [mm]:
12
Magasság [mm]:
49
Külső átmérő [mm]:
56
Külső átmérő [mm]:
77
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,62
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapággyal
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapágy nélkül
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK050
Kártyaszám: 1769974
12
13 600 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,7
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Csomagolási hossz [mm]:
12,4
Csomagolási szélesség [cm]:
11
Csomagolási magasság [cm]:
18,8
Garancia:
5 év garancia
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FIAT (07775940)
FIAT (777 5940)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.2 16V Benzin 1242 63kW (86LE) 1242ccm 176 B9.000 8961

1.4 GT Turbo (176AD_) Benzin 1372 98kW (133LE) 1372ccm 176 A4.000 3798

1.4 GT Turbo (176AS_) Benzin 1372 96kW (131LE) 1372ccm 176 B6.000 7762

1.6 Benzin 1581 65kW (88LE) 1581ccm 176 A9.000 3806

1.7 D Dízel 1698 42kW (57LE) 1698ccm 176 B3.000 11799

1.7 TD (176AT) Dízel 1698 46kW (63LE) 1698ccm 176 B7.000 7763

1.7 TD Dízel 1698 51kW (69LE) 1698ccm 176 A3.000 3800

1.7 TD Dízel 1698 52kW (71LE) 1698ccm 176 A5.000 3799

55 1.1 Benzin 1108 40kW (54LE) 1108ccm 176 A6.000176 B2.000 3795

60 1.2 (176AP 176AR 176AQ 176BB) Benzin 1242 44kW (60LE) 1242ccm 176 B1.000176 B4.000 3801

60 1.2 Benzin 1242 43kW (58LE) 1242ccm 176 A7.000 3796

75 1.2 Benzin 1242 54kW (73LE) 1242ccm 176 A8.000 3797

60 1.2 (176AR_ 176BR_) Benzin 1242 44kW (60LE) 1242ccm 176 B1.000176 B4.000 5149

60 1.2 Benzin 1242 43kW (58LE) 1242ccm 176 A7.000 3802

85 16V 1.2 Benzin 1242 63kW (86LE) 1242ccm 176 B9.000 8962

90 1.6 Benzin 1581 65kW (88LE) 1581ccm 176 A9.000 3803

1.1 Benzin 1108 40kW (54LE) 1108ccm 176 B2.000 8908

1.7 D Dízel 1698 42kW (57LE) 1698ccm 176 B3.000 8909

1.7 TD Dízel 1698 46kW (63LE) 1698ccm 176 B7.000 59735

1.7 TD Dízel 1698 52kW (71LE) 1698ccm 176 A5.000 8910

1.1 (840AE) Benzin 1108 40kW (54LE) 1108ccm 176 B2.000 9066

1.2 (840AA 840AF1A) Benzin 1242 44kW (60LE) 1242ccm 188 A4.000840 A3.000 5397

1.2 16V (840AD) Benzin 1242 63kW (86LE) 1242ccm 176 B9.000 9067

1.2 16V (840AG1A) Benzin 1242 59kW (80LE) 1242ccm 188 A5.000 15606

1.4 12V (840AB) Benzin 1370 59kW (80LE) 1370ccm 840 A2.000 7808

1.4 12V (840AC) Benzin 1370 55kW (75LE) 1370ccm 840 A4.000 5398

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom