Powered by Smartsupp Fiat PUNTO 1993-1999 (176) lengéscsillapító
Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Fiat Punto,Lancia Y
Cikkszám: 170 909
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1771472

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FIAT (7752626)
LANCIA (7752626)


Tovább olvasom
Jellemző méret
SFE32X185A
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.2 16V benzin (1.2 16V 63kw 86LE 1242ccm) Eng.code: 176B9.000 Type id: 8961

1.4 GT Turbo (176AD_) benzin (1.4 8V 98kw 133LE 1372ccm) Eng.code: 176A4.000 Type id: 3798

1.4 GT Turbo (176AS_) benzin (1.4 8V 96kw 131LE 1372ccm) Eng.code: 176B6.000 Type id: 7762

1.7 D diesel (1.7 8V 42kw 57LE 1698ccm) Eng.code: 176B3.000 Type id: 11799

1.7 TD (176AT) diesel (1.7 8V 46kw 63LE 1698ccm) Eng.code: 176B7.000 Type id: 7763

1.7 TD diesel (1.7 8V 51kw 69LE 1698ccm) Eng.code: 176A3.000 Type id: 3800

1.7 TD diesel (1.7 8V 52kw 71LE 1698ccm) Eng.code: 176A5.000 Type id: 3799

85 16V 1.2 benzin (1.2 16V 63kw 86LE 1242ccm) Eng.code: 176B9.000 Type id: 8962

1.7 D diesel (1.7 8V 42kw 57LE 1698ccm) Eng.code: 176B3.000 Type id: 8909

1.7 TD diesel (1.7 8V 52kw 71LE 1698ccm) Eng.code: 176A5.000 Type id: 8910

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom