Powered by Smartsupp Fiat STILO 2001-2007 (192) lengéscsillapító
Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Fiat Stilo 1.9 dízel,Stilo 2.4 benzin
Cikkszám: 314 625
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1786283
Termékfotó
Meyle lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 226 623 0020
Kártyaszám: 1786279
13
23 630 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
A javasolt tartozék cikkszáma:
11-14 640 0001
A javasolt tartozék cikkszáma:
214 641 0007
a páros csere javasolt:
csak párban cserélendő:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FIAT (50711243)
FIAT (50708250)
FIAT (50705406)
FIAT (50703732)
FIAT (50709525)
FIAT (50705420)
FIAT (50707280)
FIAT (50707281)


Tovább olvasom
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Jellemző méret
SFE32/22X157A
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.9 D Multijet diesel (1.9 16V 110kw 150LE 1910ccm) Eng.code: 937A5.000 Type id: 18908

1.9 JTD diesel (1.9 16V 103kw 140LE 1910ccm) Eng.code: 192A5.000 Type id: 17908

1.9 JTD diesel (1.9 16V 93kw 126LE 1910ccm) Eng.code: 937A4.000 Type id: 19480

2.4 20V (192_XD1A, 192AXD12) benzin (2.4 20V 125kw 170LE 2446ccm) Eng.code: 192A2.000 Type id: 16210

1.9 D Multijet (192DXT1B) diesel (1.9 16V 110kw 150LE 1910ccm) Eng.code: 937A5.000 Type id: 18912

1.9 JTD diesel (1.9 16V 103kw 140LE 1910ccm) Eng.code: 192A5.000 Type id: 17909

1.9 JTD diesel (1.9 16V 93kw 126LE 1910ccm) Eng.code: 937A4.000 Type id: 19481

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom